180010
۱۶ مهر ۱۳۹۷

آموزه‌های عاشورایی؛ رویکرد هفته ملی کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: امسال هفته ملی کودک با رویکرد آموزه‌های عاشورایی در مراکز فرهنگی ـ هنری این استان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، محمود مروج ضمن تبریک فرارسیدن هفته ملی کودک اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام ماه محرم و سوگواری سرور و سالارشهیدان امام حسین(علیه‌السلام) با هفته ملی کودک، به منظور نهادینه‌کردن ارزش‌های تربیتی و انسان‌ساز عاشورا، ویژه ‌برنامه‌های گرامیداشت این هفته با رویکرد آموزه‌های عاشورا، از۱۴ تا ۲۰ مهر اجرا می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته ملی کودک، افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، ادبی، هنری و علمی، اکران فیلم‌های مناسب کودکان و نوجوانان، برگزاری همایش خانواده، برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و معارف اسلامی در مراکز ثابت و سیار شهری و روستایی از جمله برنامه‌هاست.

این مسئول بیان کرد: نشست کودکان و نوجوانان با شاعران و نویسندگان، برگزاری همایش شعر عاشورایی با عنوان کودک، زیر چتر ایمان، ارسال کتاب برای کودکان و نوجوانان ساکن در روستا و حاشیه شهر‌ها با همراهی کتابخانه‌های پستی و سیار شهری از دیگر برنامه‌‌های کانون در هفته ملی کودک است.

مروج، کودک خانواده سبک زندگی ایرانی اسلامی، کودک محیط زیست و میراث فرهنگی، کودک صلح‌بازی و نشاط، کودک رسانه و ارتباطات، کودک آموزش سلامت و ایمنی، کودکان با نیاز‌های ویژه و فرصت‌های برابر و کودک کتاب و فرهنگ مطالعه را عناوین روز‌های هفته ملی کودک و نوجوان عنوان کرد و گفت: در طول این هفته ثبت‌نام و عضویت در همه مراکز کانون‌های البرز رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای از ثبت نام‌کنندگان دریافت نمی‌شود.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار