179941
۱۵ مهر ۱۳۹۷
با شعار «آینده را باید ساخت»؛

هفته ملی کودک با ۱۸۰ برنامه در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از برگزاری ۱۸۰ ویژه‌ برنامه‌ هفته ملی کودک در این استان خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، هادی یوسف‌ زاده سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی با اشاره به شعار هفته کودک اظهار داشت: هفته ملی کودک امسال با شعار «آینده‌ را باید ساخت» برگزار می شود که با توجه به تقارن زمانی ایام محرم با هفته ملی کودک در تمامی برنامه‌ های پیش ‌بینی شده توجه به آموزه‌ های عاشورا، رویکرد اصلی این برنامه‌ ها خواهد بود.

وی افزود: کودکان و نوجوانان، مربیان، معلمان و اولیای تربیتی و والدین مخاطبان اصلی برنامه‌ های هفته ملی کودک هستند که با تشکیل کمیته اجرایی در کانون استان، برنامه‌ ها و فعالیت‌ های متنوعی در بزرگداشت این ایام تدارک دیده شده که همزمان  با هفته ملی کودک اجرا خواهد شد.

یوسف زاده اذعان داشت: برنامه های هفته ملی کودک در استان آذربایجان شرقی، با اجرای ۱۸۰ برنامه در ۳۱ مرکز برگزار می شود که شامل ۲۴ مرکز ثابت و ۷ مرکز سیار است.

 

وی معرفی ظرفیت‌ ها و خدمات نهادهای سازمان ‌های مختلف در حوزه کودک را یکی از مهمترین ابعاد بزرگداشت هفته ملی کودک عنوان و خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل این سازمان‌ ها شاهد برگزاری هرچه با شکوه‌ تر این مناسبت در سطح استان خواهیم بود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری تتصریح کرد: خواسته‌های کودکان امروز، هم‌ افزایی فعالیت ادارات و نهادهای متولی کودک و ارتقای آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودکان از مهمترین اهداف برگزاری ویژه‌ برنامه‌های هفته ملی کودک در سال جاری است.

 

گفتنی است، ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه به عنوان «هفته ملی کودک» نامگذاری شده است.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار