179731
۱۴ مهر ۱۳۹۷

دستگاه‌های متولی حوزه کودک فعالیت‌های هم افزا داشته باشند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برای تربیت درست نسل آینده، دستگاه‌های متولی حوزه کودک فعالیت‌های هم افزا داشته باشند.

به گزارش کودک پرس ، نقی صالحی افزود: ارتقای آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودکان به ویژه کودکان با نیازهای ویژه و ایجاد فضای با نشاط با مشارکت کودکان نیازمند همکاری و همدلی همه جامعه و مسئولان است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با تبیین شاخص های تربیت اسلامی و ملی گفت: باید به هویت ملی و بهره‌گیری از آموزه‌های دین مبین اسلام در رابطه با حقوق کودکان توجه کرد.

صالحی با اشاره به برنامه‌های هفته ملی کودک در استان زنجان گفت: توجه به مسائل زیست محیطی، بحران آب و انرژی، حق آموزش و تحصیل همگانی، صرفه جویی و مسئله حمایت از کالای ایرانی، کودکان با نیازهای ویژه، فضای مجازی و فن‌آوری های نوین، توجه ویژه به آموزه‌های عاشورایی با عنایت به تقارن زمانی این هفته با ایام ماه محرم خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تصریح کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک در 2 سطح یکی برنامه های ویژه کودکان و دومی نیز برنامه های ویژه مربیان، معلمان، اولیای تربیتی و والدین اجرا می شود.
وی تاکید کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک با محتوای کیفی و خلاقانه متناسب با کودکان توسط دستگاه‌ها تدوین گردیده و در هفته ملی کودک در استان اجرا می شود.

صالحی اظهار داشت: با توجه به شعار انتخاب‌شده امسال با عنوان ‘آینده را باید ساخت’ که از سوی شورای سیاست‌گذاری هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک تعیین شد، باید به حوزه کودک و نوجوان توجه ویژه ای داشت.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری برای کودکان یعنی امیدواری به آینده، افزود: معتقدیم آینده کودکان ساختنی است و نباید والدین و متولیان در این حوزه بدون شناخت با آن مواجه شوند.

 

هفته ملی کودک و روز جهانی کودک، از روز 14 مهر در سراسر ایران آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار