178795
۰۹ مهر ۱۳۹۷

کارگاه‌های تخصصی محیط زیست در مدارس چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان از تشکیل کمیته برگزاری آئین و برنامه‌های هفته ملی کودک با هدف برگزاری کارگاه‌های تخصصی محیط زیست در مدارس خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، شهرام احمدی مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هفته ملی کودک از چهاردهم تا بیستم مهرماه است، اظهار داشت: شعار امسال هفته ملی کودک «آینده را باید ساخت» تعیین شده است.

وی گفت: کمیته ملی کودک که به منظور هر چه بهتر برگزار شدن آئین های این هفته تشکیل شده، برنامه های متنوعی را برای این ایام پیش بینی کرده است که این برنامه ها در جهت رشد عاطفی کودکان برای ساختن آینده ای روشن بیان شده است.

احمدی تصریح کرد: برگزاری تورهای آموزشی برای بازدید از مناطق حفاظت شده، بازدید از موزه تنوع زیستی استان و آموزش حفاظت محیط زیست برای کودکان توسط کارشناسان محیط زیست این اداره کل از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته به شمار می رود.

وی همکاری با سایر دستگاه ها جهت اجرای برنامه های هفته کودک و برپایی کارگاه های تخصصی کودک در مدارس با موضوعات بازیافت، حذف آلودگی پلاستیک و حفظ محیط زیست در هفته ملی کودک نام برد.

احمدی عنوان کرد: این کمیته با حضور اداره کل حفاظت محیط زیست، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانداری و سایر دستگاه های عضو این کمیته در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با هدف ایجاد وحدت رویه در پیش بینی و اجرای برنامه های هفته کودک تشکیل جلسه داد.

 

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار