موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
17850
۲۰ خرداد ۱۳۹۶

با مشارکت خبرگزاری کودک؛ جشنواره هدف از امروز کلید خورد

جشنواره نوجوانانه هدف با مشارکت خبرگزاری کودک و نوجوان از امروز آغاز به کار می کند. علاقه مندان می توانند از امروز آثار خود را برای دبیرخانه ارسال کنند. ان جشنواره با حمایت فراکسیون کودک و نوجوان مجلس شورای اسلامی و سازمان ها و موسسات مختلف از جمله پرتال جامع تربیت فرزند، شبکه آوزشی فتدق و با رویکرد گردآوری نوجوانان توانمند کشور و ایجاد ارتباط قوی بین نوجوانان و مسئولین آغاز به کار کرده است.

به گزارش کودک پرس، جشنواره نوجوانانه هدف با مشارکت  کودک پرس و نوجوان از امروز آغاز به کار می کند. علاقه مندان می توانند از امروز آثار خود را برای دبیرخانه ارسال کنند .

این جشنواره از سال 1393 با حمایت فراکسیون کودک و نوجوان مجلس شورای اسلامی و سازمان ها و موسسات مختلف از جمله پرتال جامع تربیت فرزند، شبکه آوزشی فتدق و با رویکرد گردآوری نوجوانان توانمند کشور و ایجاد ارتباط قوی بین نوجوانان و مسئولین  آغاز به کار کرده است.
جشنواره «نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» تا به حال در شهرهای تهران، اصفهان و قم برگزار شده است. هدف و محور دوره اول، اعلام موجودیت و افتتاحیه دبیرخانه و همایش ؛دوره دوم، تبیین برنامه ها و رویکردها؛ دوره سوم،گفتگوی مستقیم نوجوانان با مسئولین و  دوره چهارم تقدیر از خدمات اعضا دبیرخانه و مسئولین  بود.

این جشنواره قصد دارد با ایجاد بستری سالم و کاملا رایگان سعی در شناسایی استعدادهای برتر نوجوان و جوان جهت بهره گیری در فضای فرهنگ و هنر و رسانه ایران اسلامی کند. برگزیدگان این جشنواره نیز به ادارات، سازمانها، رسانه ها، موسسات و… معرفی می گردند تا از استعداد آنها بهره گیری شود.
محورهای جشنواره نوجوانانه هدف عبارتند از : عکاسی، خوش صداها(مداحی و خوانندگی)، بازیگری و مجری گری. این جشنواره سه داوری دارد که در این سه بخش از داوران نوجوان تا داوران مشهور کشور در حوزه های مذکور حضور دارند. همچنین از رسانه های مختلف خبری  نیز نمایندگانی در هیات داوران حضور دارند.

از امروز دریافت آثار آغاز می شود و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات و چگونگی شرکت در جشنواره به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس www.hadaffestival.com  مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار