178473
۰۸ مهر ۱۳۹۷
مدیر مدرسه‌ای که ۴۲ دانش‌آموزش در تربیت معلم و پزشکی پذیرفته شدند:

راه موفقیت دانش‌آموزان اعتماد به معلمان و مدرسه است

مدیر مدرسه‌ای که امسال ۲۵ دانش‌آموزش در تربیت معلم و ۱۷ دانش‌آموزش در رشته پزشکی پذیرفته شدند، گفت: راه موفقیت دانش‌آموزان، اعتماد به معلمان و مدرسه است.

به گزارش کودک پرس ، نظرمحمد اربابی مدیر موفق مدرسه نمونه شهید مطهری سراوان با اشاره به گردش مالی بالای مؤسسات علمی، اظهار کرد: تنها راه موفقیت دانش‌آموزان، اعتماد دانش‌آموزان به معلمان و مدرسه خودشان، نه صرف هزینه‌های سنگین در مؤسسات علمی است.

وی از قبولی 16 دانش‌آموز در رشته پزشکی و یک نفر نیز در رشته داروسازی از جمع کلاس 30 نفره مدرسه نمونه شهید مطهری سراوان  در کنکور سراسری امسال خبر داد و افزود: موفقیت هایی که اتفاق افتاد مرهون تلاش همه عوامل بوده است اعم از ستادی ، مدرسه، معلمان و اولیا؛ پشتیبان بچه‌ها خود معلمان هستند و از ظرفیت خود مدرسه استفاده می‌کنیم.

اربابی گفت: معلمان مدرسه مطهری اغلب خدایی کار می‌کنند و پولی نمی‌گیرند؛ در سال جاری 25 نفر در تربیت معلم و 17 نفر در رشته پزشکی در دانشگاه‌های کشور پذیرفته شدند.

 

وی، دوری از نتیجه‌گرایی را از جمله برنامه‌های مدرسه‌اش برشمرد و اضافه کرد: دانش‌آموزان را تنها با عملکرد خودشان مقایسه می‌کنیم نه با سایر افراد زیرا معتقدم هر دانش‌آموز استعدادی دارد که سایرین آن را ندارند.

 

 

مدیر مدرسه نمونه شهید مطهری سراوان از ارائه گزارش رشد علمی و تربیتی دانش آموزان به اولیا در پایان هر ماه خبر داد و آن را یکی از عوامل موفقیت دانش‌آموزانش دانست.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار