موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
177234
۰۲ مهر ۱۳۹۷
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

۳ جلد از مجموعه کتاب‌های کودک «قصه‌های جنگ» منتشر شد

معاون تولید به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس مجموعه قصه‌های جنگ داستان‌های کودکانه از دفاع مقدس در قالب کتاب «کتاب‌های پروانه» منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، سیداحمد میرزاده اظهار کرد: «پروانه‌های آبی» عنوان یکی از کتاب‌های این مجموعه بوده که توسط نورا حق‌پرست به رشته تحریر درآمده است. نویسنده در این کتاب داستان دخترکوچکی به نام سارا را روایت می‌کند که پدرش عازم جبهه می‌شود و او برای بازگشت پدر روزشماری می‌کند و اینگونه داستان ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از جلدهای این مجموعه «خانه‌ای روی شیشه» نام دارد، خاطرنشان کرد: این کتاب نوشته شهرام شفیعی است که او به عنوان نویسنده در این کتاب به روایت قصه یک علامت سفید رنگ برای کودکان می‌پردازد.

معاون تولید به‌نشر ادامه داد: «پرواز موج» نیز عنوان جلد سوم این مجموعه و اثر سرور پوریاست. نویسنده در این کتاب داستان پدر و پسر صیادی را روایت می‌کند که یک روز در جریان صید با یک مرغ دریایی زخمی مواجه می‌شوند و می‌خواهند آن را نجات دهند اما در بازگشت با حمله دشمن به شهر مواجه می‌شوند و… .

میرزاده بیان کرد: به‌نشر کتاب‌های این مجموعه را در قطع خشتی با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه منتشر کرده و هر جلد را با قیمت ۶۰ هزار ریال در اختیار کودکان قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه سه جلد بعدی این مجموعه نیز در مرحله تصویرگری است، تصریح کرد: «دست‌های سبز لاله»، «بچه‌های شهر ما» و «قشنگ‌ترین هدیه دنیا» عناوین این سه جلد است که به زودی روانه بازار خواهد شد.

معاون تولید به‌نشر افزود: علاوه بر سه جلد منتشر شده و سه جلدی که مرحله تصویرگری را سپری می‌کند، احتمالا جلدهای دیگری نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار