177209
۰۲ مهر ۱۳۹۷
توئیتر

همدردی کودکان مظلوم میانمار با شهید 4 ساله اهواز

طاها اقدامی کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز بود که با لباس سیاه عزاداری امام حسین (ع) شهید شد.

به گزارش کودک پرس ،  کودک کشی رسم قدیمی و ناجوانمردانه تروریست ها و ارباب صهیونیست آنها است. همدردی دانش آموزان میانماری با محمدطاها ، کودک ۴ ساله‌ای که روز گذشته به دست تروریست‌ها در اهواز به شهادت رسید.

گفتمان مقاومت، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و سن و ملیت نمی‌شناسد. «ما با اهوازیم، طاها برادر ما است، طاها دوست ما است، ما همه طاها هستیم» درست برخلاف رسانه‌ها و قلم به دستان مزدوری که هر پیام دروغی را با رنگ و لعاب حقیقت‌نمایی به سمت مخاطب روانه می‌کنند و حادثه اهواز را حمله مسلحانه و نه تروریستی می‌نامند، دانش‌آموزان میانماری که طعم تلخ آوارگی و مصیبت را می‌چشند و در فضایی آکنده از فاجعه زیست می‌کنند، خودشان رسانه شدند و با این جملات با محمد طاها شهید4 ساله حادثه اهواز و خانواده‌اش همدردی کردند.
این منظره اما فقط حاکی از همدردی دانش‌آموزان میانماری نبود. آنها با نوشتن اینکه «طاها برادر و دوست ما است و ما همه طاها هستیم» با او اعلام همبستگی می‌کنند و در قلمرو نگاهشان و برگ‌های آرزو‌هایشان شاید مهم‌تر از این نباشد که روزی پا در رکاب ببرند و ریشه ظالمان و لانه‌های تروریست‌ها را در پهنه جهان بکنند و آنها را بر لبه تیز تیغ انتقام قرار دهند و همراه خورشید موعود قبله اول و دوم مسلمین را از حصر صهیونیسم و اسارت آل‌سعود نجات دهند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار