177053
۰۱ مهر ۱۳۹۷

کارگاه آموزشی تسهیل‌گران باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان برگزار شد

کارگاه آموزشی تسهیل‌گران باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی و هنری شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، کارشناس حوزه کتاب اداره کل در حاشیه این برنامه گفت: توجه به کتاب و کتاب‌خوانی در توسعه فرهنگی و اقتصادی هر ملت یک امر ضروری است زیرا اهمیت نقش کتاب در توسعه فرهنگی تا جایی است که امروزه میزان زمان خواندن کتاب را با میزان توسعه آن کشور مقایسه می‌کنند.
پرسا امیری افزود: جام باشگاه های کتاب خوانی کودکان و نوجوانان یک طرح نو و خلاقانه ای است که با وجود عمر کم مورد استقبال قرار گرفته و روز به روز به علاقمندان این بخش اضافه می شود.

وی اظهار داشت: تسهیل گران بیشترین اثرگذاری در ترویج فرهنگ کتاب خوانی دارند زیرا برای اعضای باشگاه برنامه ریزی می کنند بنابراین برگزاری این کارگاه ها یکی از الزامات جامعه می باشد .

کارشناس حوزه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: اساتید در این کارگاه آموزشی نحوه ثبت نام در باشگاه های کتابخوانی، چگونگی تهیه مستندات در این راستا و موضوعات مهم دیگر در این بخش را بیان نمودند.

لازم به توضیح است این کارگاه آموزشی با حضور ٣٥ نفر از مربیان باشگاه های کتاب خوانی با تدریس فرزانه دهقانی و سیما رضازاده از فعالین حوزه کتاب در تاریخ ٣٠ و ٣١ شهریورماه برگزار گردید.

 

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار