176929
۳۱ شهریور ۱۳۹۷

سازمان مدیریت میادین به «سازمان دوستدار کودک» تبدیل می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی از اجرای طرح «میوه رایگان در میادین منتخب ،مشوق کودکان به تغذیه سالم» خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ضمن تبریک آغاز سال جدید تحصیلی و با اشاره به تلاش سازمان مدیریت میادین برای تبدیل شدن به یک «سازمان دوستدار کودک»، گفت: اجرای طرح میوه رایگان برای کودکان در میادین و بازارهای منتخب، مشوق کودکان به تغذیه سالم و فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها در اصلاح الگوی مصرف ما را همراهی کنند.

عبدالحسین رحیمی با اشاره به نقش و جایگاه تغذیه مناسب در سلامت جسم و جان افراد،افزود: برای داشتن یک جامعه سالم و شاداب، لازم است سبک زندگی و الگوی تغذیه مناسبی داشته باشیم و در این مسیر چون کودکان در سن رشد هستند، توجه به تغذیه آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی همچنین بر تکریم کودکان در جهت داشتن جامعه‌ای سالم تاکید کرد و افزود: میوه رایگان برای کودکان در میادین و بازارهای منتخب، صرفاً به دنبال تغییر الگوی مصرف در کودکان نیست، بلکه به دنبال تکریم این عزیزان است، زیرا می‌دانیم که یک جامعه سالم و شاداب، نیازمند شهروندانی است که جسم و جان سالم و شادابی داشته باشند.

رحیمی در ادامه با تاکید بر نقش خانواده‌ها به این منظور، تصریح کرد: سازمان مدیریت میادین قدم‌های اولیه را برای حفظ و ارتقای سلامت کودکان و جامعه برداشته است، اما ادامه این راه نیازمند همراهی خانواده‌هاست.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با بیان اینکه این سازمان آمادگی دارد تا جهت آگاهی بهتر کودکان نسبت به اهمیت تغذیه سالم و آشنایی بیشتر آنها با فضای میادین و بازارها با آموزش و پرورش و مدارس همکاری کند، خاطرنشان کرد: البته با بسترسازی‌هایی که انجام شده، منتظر حضور کودکان عزیز به همراه والدینشان در میادین و بازارها هستیم.

 

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار