موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
176920
۳۱ شهریور ۱۳۹۷
نادر مقدس:

فیلم‌های کودک مشکل اکران دارند

یک کارگردان سینما معتقد است که فیلم‌های کودک با مشکل اکران روبرو هستند.

به گزارش کودک پرس ، نادر مقدس اظهار کرد: مدت‌هاست از کار سینما دور بوده‌ام و دو کار را که مدیریت آموزشگاه بازیگری و کارگردانی و مدیریت سینمای هنر و تجربه شهر بابل را برعهده دارم.

وی افزود: بعد از ساخت فیلم «پرونده‌ای برای سارا» هیچ کاری نکردم، الا این دو کار که خوشبختانه در این چند سال موفق بوده است.

کارگردان سینما درباره فیلم «پرونده‌ای برای سارا» گفت: چون این فیلم در جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان همدان به نمایش درآمد و از آنجا که اکبر نبوی به عنوان تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس آن بود، خودش پیگیر اکران است.

 

وی با بیان اینکه این فیلم اولین فیلمی است که با فضایی جدید و محوریت دو نوجوان در ایران ساخته شده است، اظهار کرد: چهار سالی از ساخت آن می‌گذرد و در این مدت به فکر ساخت فیلم دیگری در این ژانر هستم.

کارگردان فیلم سینمایی «شور عشق» با گلایه از اینکه فیلم‌های کودک اکران خوبی ندارند، افزود: متأسفانه فیلم‌های کودک با مشکل اکران روبرو می‌شوند و اگر هم اکران شوند موفق نخواهند بود.

مقدس در پاسخ به اینکه اگر در این ژانر موفق نمی‌شود، چرا دوباره به ساختن اثر در این حوزه می‌پردازد، عنوان کرد: همیشه ژانر کودک علاقه زیادی داشته‌ام چرا که کار با بچه‌ها فضای کاری خاص خود را دارد و حس خوبی دارد زیرا که آنها خالص‌ترند و عشق زیاد دیده شدن ندارند.

 

وی بیان کرد: این روزها در تدارک ساخت فیلم سینمایی دیگری در همین ژانر هستم.

 

 

 

 

منبع: آنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار