176814
۳۱ شهریور ۱۳۹۷

سومی کاراته‌کاهای قزوینی در لیگ کاراته وان کشور

کاراته‌کاهای نوجوان و جوان استان قزوین عنوان سومی رقابت‌های لیگ کاراته وان پسران کشور را از آن خود کردند.

به گزارش کودک پرس ، مرحله دوم لیگ کاراته نوجوانان و جوانان کشور موسوم به لیگ کاراته وان در حالی به کار خود پایان داد که کاراته‌کاهای استان در این مسابقات موفق شدند با کسب شش نشان رنگارنگ سکوی سومی را از آن خود کنند.

کاراته‌کاهای استان که در طول یک دهه اخیر سنگ تمام گذاشته‌اند و همواره در مسابقات ملی و فرا ملی خوش درخشیده‌اند و عناوین پرافتخار خود را به رقابت‌های آسیایی و جهانی هم کشانده‌اند و نام قزوین را در کشور سربلند کرده‌اند، این بار هم در جریان رقابت‌های لیگ کاراته وان کشور نشان دادند که همچنان تشنه موفقیت‌های بیشتری هستند.

لیگ کاراته وان کشور به نوعی الگوبرداری از لیگ جهانی کاراته وان است که در طول سال در ۱۰ مرحله در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود تا ورزشکاران بتوانند با آمادگی بیشتری در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

بدون شک الگوبرداری فدراسیون کاراته کشورمان از لیگ جهانی کاراته وان می‌تواند شرایط خوبی را برای ورزشکاران فراهم کند تا در طول سال در مبارزه‌های بیشتری مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

 

امتیاز این لیگ زمانی بیشتر می‌شود که این الگوبرداری در حال حاضر بر روی سنین نوجوان و جوان در حال پیاده کردن است و از این حیث می‌توان اذعان کرد که روند خوب و منظم لیگ کاراته وان می‌تواند استعدادهای بی‌شماری را از دل این رشته ورزشی به جامعه ورزش کشورمات تحویل دهد.

حمیدرضا داوری دبیر هیئت کاراته استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به عنوان سومی تیم کاراته استان در مرحله دوم لیگ کاراته وان کشور اظهار داشت: خوشبختانه کاراته‌کاهای استان در این رقابت‌ها خوش درخشیدند و موفق شدند در این مسابقات شش نشان رنگارنگ را از آن خود کنند و در نهایت بر سکوی سومی این رقابت‌ها تکیه کنند.

وی افزود: تیم کاراته استان در این مسابقات دو نشان قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی و سه نشان سومی به دست آورد.

داوری عنوان کرد: محمدصادق بیگدلی و عباس رامندی نیکو دو کاراته‌کای خوب استان بودند که موفق شدند در مرحله دوم لیگ کاراتهوان کشور دو نشان ارزشمند قهرمانی را از آن خود و تیم استان کنند.

 

دبیر هیئت کاراته استان قزوین عنوان کرد: مسابقات لیگ کاراته وان کشور به نوعی الگوگیری از مسابقات لیگ جهانی کاراته وانفدراسیون جهانی کاراته است که در این رقابت‌ها برترین کاراته‌کاهای کشور به مصاف هم می‌روند.

وی با اشاره به سطح بالای مرحله دوم رقابت‌های کاراته وان کشور افزود: این رقابت‌ها تا پایان سال در تقویم فدراسیون کاراته گنجانده شده است که تا پایان سال دو مرحله دیگر این رقابت‌ها هم برگزار می‌شود و کاراته‌کا برای کسب عناوین قهرمانی به مصاف هم می‌روند.

 

گفتنی است؛ رقابت‌های مرحله دوم لیگ کاراته وان کشور در سالن شش هزار نفری حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار