176695
۳۱ شهریور ۱۳۹۷

آخرین وضعیت پرونده به چاه انداختن دختر بچه ۴ ساله

رییس کل دادگستری استان اصفهان آخرین وضعیت پرونده به چاه انداختن کودک چهار ساله در فلاورجان را تشریح کرد.

به گزارش کودک پرس ، احمد خسروی وفا، در تشریح جزئیات ماجرای انداختن دختربچه به چاه فاضلاب اظهار کرد: بر اساس گزارش واصله در ساعت ۱۵:۱۰ روز سه شنبه مورخ ۹۷/۶/۱۳ نوجوانی ۱۳ ساله دخترعموی خردسال خود را از روی خصومت به داخل یکی از چاه های فاضلاب روستایی محل سکونت انداخته و درب آن را می بندد.

وی افزود: یکی از همسایگان از طریق دوربین مداربسته متوجه موضوع شده و همسایگان را خبردار نموده و به کمک اهالی طفل از چاه فاضلاب خارج و به بیمارستان منتقل و خوشبختانه بدون آسیب جسمی جدی و پس از بررسی های لازم پزشکی از بیمارستان ترخیص شده و پدر او نیز از متهم اعلام رضایت می نماید.

خسروی وفا ادامه داد: پرونده متهم این حادثه به اتهام شروع به قتل در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری۲ شهرستان فلاورجان تشکیل و در حال رسیدگی است.

رییس دستگاه قضایی استان خاطرنشان کرد: با توجه به اقرار متهم و نظر به اینکه موضوع مشمول ماده ۲۸۶ قانون آیین دادرسی کیفری و ماده ۸۸ قانون مجازات اسلامی و تبصره ۱ آن می باشد، با تشکیل پرونده شخصیت برای متهم و انتخاب وکیل برای وی، جلسه دادگاه تشکیل و حکم تأدیبی مقتضی صادر خواهد شد.

خسروی وفا از خانواده‌ها خواست با عنایت به اینکه اختلافات خانوادگی و طلاق آثار مخرب و خطرناکی ابتدا برای اعضای خانواده به خصوص کودکان و خردسالان و سپس جامعه دارد، در حفظ و مراقبت و نظارت بیشتر فرزندان خود بکوشند.

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار