176259
۲۶ شهریور ۱۳۹۷
در همایش شیرخوارگان حسینی صورت گرفت؛

حمایت خیّران استان تهران از ۳۳۶ کودک تحت حمایت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: همزمان با همایش «شیرخوارگان حسینی» ۳۳۶ نفر از خیران در استان تهران برای حمایت از کودکان تحت حمایت کمیته امداد اعلام آمادگی کردند.

به گزارش کودک پرس ، حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه همزمان با برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی پایگاه‌های کمیته امداد نیز برای جذب حامی فعال شد، گفت: 91 پایگاه جذب حامی در سراسر استان برپا و از علاقمندان نیک اندیش ثبت‌نام به عمل آوردند.

وی با اشاره به اینکه  در همایش شیرخوارگان حسینی 336 نفر از خیران در استان تهران برای حمایت از کودکان تحت حمایت کمیته امداد اعلام آمادگی کردند،گفت: این تعداد حامی برای حمایت از 357 کودک تحت حمایت کمیته امداد اعلام آمادگی کرده‌اند که از این تعداد 57 نفر برای حمایت از 72 فرزند یتیم و 279 نفر برای حمایت از 285 فرزند محسنین ثبت‌نام کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به مناطقی که بیشترین جذب را داشته‌اند اشاره کرد و افزود: اداره کمیته امداد منطقه 4 تهران با 36 جذب، شهرستان قرچک با 30 و اداره منطقه 6 تهران با 24 نفر به ترتیب بیشترین جذب را به خود اختصاص داده‌اند.

شیران بیان کرد: هم اکنون ۱۹ هزار و ۶۵۳ فرزند یتیم و محسنین از خدمات این نهاد در استان تهران بهره مند هستند، که از این تعداد شش هزار و ۴۰۰ نفر یتیم و ۱۳ هزار و ۲۵۳ نفر از فرزندان محسنین هستند.

 

وی یاد آور شد: ۷۵ هزار و ۵۶۷ حامی نوع دوست و خیر از فرزندان یتیم و محسنین حمایت می‌کنند که از این تعداد ۳۵ هزار و ۶۹۲ نفر حامی ایتام هستند و مابقی از فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار