176157
۲۵ شهریور ۱۳۹۷

شرکت ۱۲ هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد قزوین

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: در تابستان امسال ۱۲ هزار نفر در گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در برنامه‌های کانون‌های اوقات فراغت شرکت کردند.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام علی رمضانی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به حضور ۱۲ هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت گفت: از این تعداد ۹ هزار نفر مرد و ۳ هزار نفر زن بودند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: درتابستان سال جاری نزدیک به ۲۵۰ برنامه ورزشی و ۵۰۰ برنامه فرهنگی برگزار و ۱۸۰ دوره مسابقات ورزشی هم در ۲۰ عنوان مختلف در کانون‌ها اجرا شد.

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت نزدیک به ۲۰۰ اردو درون استانی و ۶۰ مورد اردوی خارج از استان به نقاط مذهبی نظیر مشهد، قم و حرم عبدالعظیم حسنی برگزار شد.

 

وی تأکید کرد: از دیگر برنامه‌هایی که در ایام تابستان برگزار شد برگزاری چهار دوره آموزشی ثبت نام در پورتال سجا (سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون‌های مساجد) بود که در این برنامه مدیران کانون‌ها با روند ثبت نام در این سامانه آشنا شدند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: فعالیت خوب کانون‌ها با توجه به منابع مالی محدود، استقبال اعضای کانون‌ها از برنامه‌های پیش بینی شده با توجه به نیاز هر محله و فعالیت حداکثری بانوان در حوزه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی از جمله نقاط قوت برنامه کانون‌ها در سال جاری بوده است.

 

 

وی یادآور شد: از مجموع ۳۲۷ کانون فرهنگی هنری مساجد استان، ۲۰۰ کانون برای غنی سازی اوقات فراغت برنامه داشتند.

 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار