176047
۲۵ شهریور ۱۳۹۷

درخشش دانش‌آموزان قزوین در جشنواره نوجوان سالم

دانش‌آموزان و فرهنگیان استان قزوین هفته رتبه برتر هفتمین جشنواره نوجوان سالم کشور را کسب کردند.

به گزارش کودک پرس ، عین الله صادقی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به کسب هفت رتبه برتر دانش آموزان و فرهنگیان در جشنواره نوجوان سالم گفت : در بخش دانش آموزی در رشته ایده پردازی سیده مهسا موسوی از شال رتبه دوم ، در رشته مقاله نویسی سینا شعبانی از قزوین رتبه دوم را کسب کردند و زهرا احمدی و سینا قاسمی هم در رشته گرافیک شایسته تقدیر شدند .

صاد قی اضافه کرد : در بخش فرهنگیان ، ملیحه ثقفی یزدی دررشته برنامه عمل سالانه و زهرا خوشبخت در رشته طرح نوآورانه از بویین زهرا رتبه اول کشور را به دست آوردند و مریم لشگری از ضیا آباد در رشته اقدام پژوهی شایسته تقدیر شد .

وی افزود : جشنواره نوجوان سالم با هدف گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از رفتارهای پر خطر و آسیبهای اجتماعی در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان برگزار می شود .

صادقی گفت : شرکت کنندگان در این جشنواره در بخش دانش آموزی در رشته های ایده پردازی ، مقاله ، نشریه دیواری ، عکس ، فیلم کوتاه ، نرم افزار و چند رسانه ای و در بخش فرهنگیان در رشته های الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس ، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی و طرحهای ابتکاری در زمینه پیشگیری آثار خود را ارایه می دهند .

 

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ،امسال 32 هزار و 563 اثر از استان قزوین به دبیرخانه هفتمین جشنواره نوجوان سالم ارسال شد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار