موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
175799
۲۴ شهریور ۱۳۹۷
سیدی عنوان کرد:

نمایش ۱۶ فیلم کودک و نوجوان در ۳۲ منطقه از کشور/ نمایش‌های مردمی در استان‌ها تجربه موفقی بود

مسئول امور استان‌های جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به استقبال خوب مردم از نمایش‌های مردمی در استان‌ها بیان کرد: در روزهای برگزاری جشنواره سی و یکم، ۱۶ فیلم کودک و نوجوان ایرانی و خارجی در ۳۲ منطقه از کشور در ۱۰ سانس ویژه هر شهر نمایش داده شدند.

به گزارش کودک پرس ، سید حسین سیدی مدیر عملکرد سازمان سینمایی و مسئول امور استان های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با اشاره به استقبال خوب مردم از نمایش های استانی در طی روزهای برگزاری این رویداد بیان کرد: امسال همزمان با برگزاری جشنواره در اصفهان در 32 منطقه از کشور 16 فیلم ایرانی و خارجی نمایش داده شد. این استان ها به دو گروه تقسیم می شدند.

وی در همین راستا ادامه داد: گروه اول شامل 17 استان و گروه دوم شامل 15 استان بودند. از میان 16 فیلم نیز 5 فیلم غیرایرانی و 11 فیلم دیگر فیلم های ایرانی بودند.

 

 

مدیر عملکرد سازمان سینمایی و مسئول امور استان های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان افزود: با توجه به این که تجربه نمایش های فیلم های کودک و نوجوان در سایر استان ها همزمان با اصفهان برای اولین بار آن هم در فصل تابستان صورت می گرفت، استقبال خوبی از این بخش انجام شد. در هر منطقه 10 سانس نمایش برگزار شد و می توان گفت در شهرهای اهواز، مشهد، آبادان، قم، شیراز استقبال بیشتر از سایر مناطق بود.

سیدی با اشاره به نمایش فیلم های خاطره انگیز سینمای کودک و نوجوان در بوستان ها و فضاهای باز شهری نیز خاطر نشان کرد: 5 فیلم خاطره انگیز سینمای کودک و نوجوان از جمله “گلنار”، “پاتال و آرزوهای کوچک”، “دزد عروسک ها” و… نیز در بوستان ها، سراهای محله و فضاهای باز شهری همزمان با سالن های سینما در استان ها به طور رایگان برای عموم مردم نمایش داده شدند که این بخش نیز مورد توجه قرار گرفت و به گسترده تر شدن جشنواره در سطح کشور کمک کرد.

 

 

گفتنی است سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد 8 تا 14 شهریور در شهر اصفهان برگزار شد.

 

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار