175651
۲۲ شهریور ۱۳۹۷

خانم شکارچی برای کمک به گرسنگان، با کودکش به شکار می‌رود!

یک مادر ۳۱ساله آمریکایی که به‌دلیل انتشار تصاویر کشتار وحوش کنار کودک ۸ساله‌اش مورد انتقاد قرار گرفته می‌گوید که معتقد است شکار اعتماد به نفس و تسلط بر طبیعت را به فرزندان آموزش می‌دهد.

به گزارش کودک پرس ،اشلی مورفی، 31ساله، اهل برنزویل کارولینای شمالی، دستیار دندانپزشک است و با وجود اینکه پدر و برادرش از علاقه‌مندان پروپاقرص شکار هستند تا چند ماه پیش، اسلحه در دست نگرفته بود. او اما پس از آشنایی با همسرش که دلال تجارت شکار است و تورهای گردشگری شکار برگزار می‌کند به شکار علاقه‌مند شد و حالا فرزند 8ساله‌اش را به‌همراه خود برای شکار به آفریقا می‌برد.

این مادر جوان که مدعی است فرزندش تجربه شکار هم داشته، تجربه شکار خانوادگی را، عامل پیوند بیشتر اعضای خانواده می‌داند.

 

او که به‌دلیل انتشار تصاویری از کشتار وحوش کنار فرزند خردسالش پیاپی از سوی کاربران فضای مجازی مورد انتقاد قرار می‌گیرد، می‌گوید به این انتقادات اهمیتی نمی‌دهد و معتقد است شکار، اعتماد به نفس و تسلط بر طبیعت را برای فرزندان به‌همراه می‌آورد.

مورفی، از همراه شدن فرزندش با همسرش در سفرهای شکار ابراز خرسندی می‌کند و می‌گوید: با شکار حیوانات، منابع غذایی برای کمک به گرسنگان حفظ می‌شود و از اینکه به‌همراه همسر و فرزندم با شکار حیوانات در رفع معضل گرسنگی جهانی مؤثر واقع می‌شویم خوشحالم.

 

این خانواده، گوشت شکار را می‌خورند و سر شکار را برای اضافه کردن به مجموعه تاکسیدرمی‌هایی که روی دیوار منزلشان دارند به آمریکا می‌آورند.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار