175606
۲۲ شهریور ۱۳۹۷

حمایت غذایی کمیته امداد از ۱۵۵۰ کودک دچار سوءتغذیه در کرمانشاه

به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه بیش از ۱۵۵۰ کودک در استان در طرح همسفره از حمایت غذایی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، کیومرث رحمتی پور گفت: کمیته امداد با اجرای طرح همسفره کودکان زیر پنج سال دچار اختلال رشد را تحت حمایت غذایی قرارداده است.

رحمتی پور با بیان اینکه کودکان دچار سوء تغذیه از سوی مراکز بهداشت شناسایی و به این نهاد معرفی می شوند، اظهار کرد: هم اکنون 1554 کودک زیر شش سال درسطح استان کرمانشاه با اجرای طرح همسفره از حمایت های غذایی این نهاد بهره مند هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کرمانشاه تاکید کرد: کودکان دچار سوء تغذیه تا رفع مشکل و بازیابی سلامتی از حمایت های غذایی این نهاد بهره مند می شوند.

وی افزود: همچنین کمیته امداد استان کرمانشاه از ۲۸ مادر باردار وشیرده نیازمند که دچار سوء تغذیه هستند حمایت می کند که این مادران باردار از ماه چهارم بارداری تا پایان شیردهی تحت حمایت این نهاد قرار می گیرند.

 

رحمتی پور هدف از حمایت مادران باردار را بهبود وضعیت تغذیه‌ای آنان دانست و گفت: پس از تائید پزشک، کمیته امداد به شناسایی مادران باردار نیازمند و سپس حمایت های غذایی آنان می پردازد.

 

رحمتی پور در ادامه با بیان اینکه این نهاد به منظور بهبود شرایط معیشتی مددجویان تحت حمایت همچنان نیازمند مشارکت بیشتر خیران و نیکوکاران است، عنوان کرد: خیران می توانند برای مشارکت در طرح همسفره وحمایت غذایی از نیازمندان به آدرس www.emdad.ir  و یا دفاتر این نهاد در سطح شهرستان ها مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار