175573
۲۱ شهریور ۱۳۹۷

زنده ماندن معجزه آسای دو کودک پس از پرتاب به وسط اتوبان!+ فیلم

دو کودک که کمربند ایمنی نبسته بودند پس از یک تصادف شدید و پرت شدن به وسط اتوبان به طور معجزه آسایی از مرگ گریختند.

به گزارش کودک پرس ، دو کودک تایوانی  از یک حادثه تصادف در یکی از اتوبان های این کشور به طور معجزه آسایی جان سالم به در بردند. این دو کودک که در لحظه تصادف در عقب خودرو نشسته بودند و کمربند ایمنی نبسته بودند با وجود پرتاب به داخل اتوبان به طور معجزه آسایی زنده ماندند. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود که در این حادثه خودروی سفید رنگی که این دو کودک در آن حضور داشتند در اتوبان با عقب یک خودروی سالون نقره ای رنگ برخورد می کند. پدر این دو کودک پس از این تصادف شدید کنترل خودرو  را از دست داده و خودرو در وسط اتوبان واژگون می شود. پس از واژگونی خودرو پسر 11 ساله که در صندلی عقب کمربند ایمنی نبسته بوده به وسط اتوبان پرت می شود.

بنا به گفته شاهدان عینی خواهر این پسر نیز پس از تصادف در وسط خیابان فرود می آید اما هر دو از این حادثه وحشتناک جان سالم بدر می برند.

پلیس محلی تایوان در این باره گفت که سه نفر شامل دو کودک در این حادثه دچار جراحت شدند اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. پدر 41 ساله این دو کودک نیز بخاطر جراحات سطحی مورد درمان قرار گرفت. بنا به گزارش پلیس تایوان در حالی که پدر این دو کودک حین رانندگی کمربند ایمنی بسته بود اما هیچ یک از دو فرزند او که در صندلی عقب خودرو حضور داشتند کمربند ایمنی نبسته بودند و همین مسئله موجب پرتاب آنها به وسط اتوبان شد.

 

گفتنی است؛ این مرد به علت مقصر شناخته شدن در این تصادف و نبستن کمربند ایمنی عقب به 6000 دلار تایوان (150 یورو) جریمه محکوم شده است.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار