175546
۲۱ شهریور ۱۳۹۷

تقدیر از ۲ نوجوان لامردی در جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لامرد گفت: در هشتمین جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی، شهرستان لامرد با مشارکت ۵ هزار و ۸۰۰ نفر و ۸ برگزیده استانی و ۲ برگزیده ملی به‌عنوان شهرستان برتر در استان فارس شناخته شد.

به گزارش کودک پرس ، سید علی‌اصغر احمدی‌زاده اظهار داشت: هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی که از اول اردیبهشت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و باهدف ترویج مطالعه و تبلیغ فرهنگ رضوی آغاز شد مشارکت بیش از 6 درصد مردم شهرستان در به همراه داشت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لامرد افزود: مهم‌ترین بهره‌مندی آن علاوه بر مشارکت فعال اقشار مختلف در این مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی، برگزیده شدن 2 نفر از این شهرستان در مراسم اختتامیه ملی و تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از آنان بود.

 

وی گفت: این 2 برگزیده کشوری به نام‌های ساغر فروزان 6 ساله و ابوالفضل حیدری 11 ساله از کتابخانه عمومی قائمیه اشکنان از میان 4 برگزیده سهمیه استان فارس در مراسم اختتامیه ملی تقدیر شدند، این یک اتفاق بزرگ و افتخاری برای فرهنگ لامرد است که این شهرستان دارای بیشترین برگزیده کشوری در استان فارس است.

احمدی‌زاده اضافه کرد: این افتخار در جشنواره رضوی امسال پس از اقدامات کارشناسی و برنامه‌ریزی‌های دقیق که باهدف نهادینه کردن کتاب‌خوانی با اولویت جذب کودکان و نوجوانان در برنامه‌های ترویجی کتابخانه‌های عمومی بود اتفاق افتاد و ما در مدیریت کتابخانه‌های شهرستان به دنبال علاقه‌مند کردن قشر آموزش پذیر(کودکان و نوجوانان) به کتاب‌خوانی هستیم و همین اقدامات بود که دو کودک و نوجوان از شهرستان لامرد در جمع برگزیدگان ملی برگزیده و تقدیر شده‌اند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان لامرد تصریح کرد: در هشتمین جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی، شهرستان لامرد با مشارکت 5 هزار و 800 نفر و 8 برگزیده استانی و 2 برگزیده ملی به‌عنوان شهرستان برتر در استان فارس شناخته شد.

 

وی گفت: مشارکت 6 درصدی مردم شهرستان در این جشنواره یک اتفاق بی‌نظیر در سطح استان فارس و همچنین کشور بوده که این بیانگر توسعه مطالعه و کتاب‌خوانی در شهرستان لامرد است.

 

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار