موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
175504
۲۱ شهریور ۱۳۹۷

«پرانتز باز» با اجرای جدید به تلویزیون می‌آید

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «پرانتز باز»، گفت: این برنامه خبری – ترکیبی که برای مخاطبان نوجوان از شبکه امید پخش می‌شود با تغییراتی جدید و حضور هفت مجری نوجوان روی آنتن تلویزیون می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، محمود فلاح پرویزی درباره تغییرات جدید اعمال شده در برنامه «پرانتز باز»، اظهار داشت: از ابتدا این احتمال داده می شد که برنامه 2 یا 3 قسمت در هفته پخش شود اما قرار شد با یک قسمت در هفته کارمان را شروع کنیم و اگر ارزیابی ها و بازخوردها مثبت بود، کنداکتور بیشتری در اختیار داشته باشیم.
فلاح پرویزی با اشاره به اینکه از دی ماه سال 96 کار با پخش هفته‌ای یک قسمت شروع شد، افزود: از همان ابتدا مسیر حرکت را می‌دانستیم اما یک ماه طول کشید تا هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ تولید و تدوین به استانداردها و مطلوبیت هایمان نزدیک شویم.

این تهیه‌کننده تلویزیونی ادامه داد: این زمان برای پرانتز باز با ساختار خبری و ترکیبی از آیتم‌های بسیار متنوع که تیم به نسبت بزرگی هم دارد، منطقی و توجیه پذیر است. در حال حاضر ارزیابی ها و بازخوردها بسیار مثبت بوده و پرانتز باز از پخش یک بار در هفته به دو بار پخش در هفته رسیده است.
فلاح پرویزی با بیان اینکه حداقل دو سه ماه قبل از اینکه پخش برنامه افزایش یابد، نسبت به طراحی و رونمایی از آیتم های جدید اقدام کردیم، گفت: طبیعی بود که با دو برابر شدن کار تولید، تدوین، رصد اخبار و تهیه محتوای مناسب و هماهنگی ها و دیگر موارد، فرصت کافی برای طراحی آیتم های جدید نخواهیم داشت.

وی برنامه پرانتز باز را «پرمجری ترین» و «پرآیتم ترین» برنامه تلویزیونی خواند و گفت: البته، مطالبه گری و رصد و پرداختن صرف به اخبار و موضوعات مرتبط با نوجوانان ویژگی سوم برنامه ما است. هشت مجری با بیش از ده نوع آیتم مستقل که برخی از آنها، به تنهایی در قد و قواره یک برنامه مستقل تلویزیونی هستند.

این تهیه کننده تلویزیون با بیان اینکه «پرانتز باز» در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته ساعت 5 بعدازظهر از شبکه امید پخش می شود، گفت: در برنامه های دوشنبه ها موضوع اصلی با حضور مهمانان کارشناس واکاوی می شود تا در روز جمعه از مقام مسوول دعوت شده در برنامه، آن مساله را مطالبه گری کنیم و در نهایت به جمع بندی برسیم.
فلاح پرویزی افزود: تفاوت اصلی برنامه دوشنبه و جمعه این است که دوشنبه ها به موضوع اصلی می پردازیم اما جمعه ها بیشتر اخبار را مرور می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اتفاق دیگر این دوره، حضور مجریان جدید در برنامه دوشنبه ها است. ما فراخوانی را برای انتخاب مجری اعلام کرده بودیم و حدود 100 نفر تست دادند که از آن تعداد سه نفر انتخاب و به جمع پرانتز بازی ها ملحق شدند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار