175296
۲۰ شهریور ۱۳۹۷
به میزبانی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان

سومین نشست دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان برگزار شد

سومین نشست دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان با حضور چهره‌های شاخص این حوزه برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس ، سومین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در تاریخ 19 شهریورماه در محل سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار گردید.

 

در این نشست نمایندگان وزارت ارتباطات، سازمان فناوری و اطلاعات، سازمان فضای مجازی سراج، شورای عالی فضای مجازی، دفتر پیشخوان دولت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، مجموعه فرزندپرتال، کودک پرس، شرکت انارستان، شرکت درسا، شرکت فردای روشن کودک (مجموعه نبات)، مجموعه مهدپرتال، موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان، مجموعه مسجدنما و مدرسه نما، مجموعه نوجوان یار، موسسه خیبر و چند نفر از افراد فعال و توانمند در حوزه کودک و نوجوان حضور داشتند.

 

این دورهمی با پخش فیلمی 18 دقیقه‌ای از ظرفیت‌ها و محصولات کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و توضیحات جناب آقای حامد رهنما، روابط عمومی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان همراه بود.

حامد رهنما در خصوص هفته ملی کودک توضیحات لازم را بیان نمود و در ادامه جلسه جناب آقای سلجوقی به ارائه طرح و سند کودک و فضای مجازی (صیانت از کودک در فضای مجازی – cop.ir) پرداخت.

سپس اعضای حاضر در جلسه به بیان نکات و نقطه نظرات خود پرداختند. ( جزئیات صحبت اعضای جلسه  به صورت مجزا انتشار خواهد یافت )

 

در این نشست با توافق صورت گرفته میان اعضا، مصوب شد که سایت اختصاصی ویژه نشست‌های تخصصی به نشانی koodak.co راه اندازی گردد. همچنین به پیشنهاد جناب آقای محمودی کدگذاری جامع و تخصصی فعالیت‌های در دست اقدام در حوزه کودک و نوجوان ( به صورت خصوصی و دولتی ) با همکاری کودک پرس و کانون پرورش فکری در اهداف کوتاه مدت مجمع تخصصی فعالان حوزه کودک و نوجوان تعریف شد.

 

نشست‌ آتی مجموع فعالان حوزه کودک و نوجوان دو هفته دیگر برگزار خواهد شد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار