موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
175198
۲۰ شهریور ۱۳۹۷
سادات:

کارکرد غلط کانون پرورش فکری به دلیل رقابت با بخش خصوصی

همه‌ی کسانی که در نشست دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان حضور دارند در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند. اما گاهاً تضاد مسیرهای موازی در عرصه حوزه‌ی کودک ایجاد میشود. چرا کانون پرورش فکری از سایر مجلات حمایت نمیکند؟ غیر از این است که خود کانون پرورش فکری مجله ای به نام «مجله کوشش» دارد؛ بنابراین حمایتی از سایر مجلات کودک نمی‌کند و عرصه را برای عرضه مجلات و نشریه های دیگر مناسب نمی‌بیند؟

به گزارش کودک پرس ، سومین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در تابستان ۹۷ به میزبانی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری برگزار شد.
آقای سادات مدیرعامل موسسه فردای روشن کودک در این دورهمی حضور داشتند.

چرا کانون پرورش فکری از سایر مجلات حمایت نمیکند؟

سادات در خصوص نحوه تعامل با کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک گفت: این فضای دولتی و خصوصی بودن در حوزه‌های اقتصادی باعث تبدیل شدن به چرخه باطل میشود. وقتی چرخه فعالیت‌ها اقتصادی نیست جوان امروز وارد این محیط نمی‌شود. وقتی جوانان وارد نشوند بحث واردات مطرح میشود؛ و این برای اقتصاد کشور مناسب نیست.
همه‌ی کسانی که در این نشست دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان حضور دارند در حوزه کودک کار میکنند. اما گاهاً تضاد مسیرهای موازی در عرصه حوزه‌ی کودک ایجاد میشود. چرا کانون پرورش فکری از سایر مجلات حمایت نمیکند؟ غیر از این هست که خود کانون پرورش فکری مجله ای با عنوان «مجله کوشش» دارد بنابراین حمایتی از سایر مجلات کودک نمی‌کند و عرصه را برای عرضه مجلات و نشریه های دیگر مناسب نمی‌بیند؟ چرا داور مقایسه مجلات خود کانون پرورش فکری است، آن هم وقتی خود مجله کوشش را دارد؟ نمی‌شود داور و شرکت کننده یکی باشد. چرا از بخش‌های خصوصی حمایتی نمی‌شود؟ تا به بخش‌های خصوصی اجازه فعالیت اقتصادی ندهیم و حمایتی هم نکنیم این جلسات و دورهمی‌ها فایده‌ای ندارد.
سادات گفت: وقتی حقوق یک نیرو طبق مصوبه قانونی هر ماه به صورت ثابت و دائمی واریز شود، نیرو آنطور که باید کاری انجام نمیدهد. برای مثال همین فروشندگان کانون پرورش فکری در شعب فروش، وقتی وارد مغازه میشویم حتی حوصله بلند شدن و توضیح و عرضه محصول مربوطه را ندارند. باید از مشتری استقبال کنند و بتوانند در ارتباط با محصولات به صورت تخصصی توضیح بدهند.
باید از بخش‌های خصوصی در این حوزه حمایت کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار