174696
۱۵ شهریور ۱۳۹۷

نوجوان گوش بریده: تهدیدم کردند بگویم مامور شهرداری گوشم را بریده است

نوجوان گوش بریده در اولین گفتگوی خود درباره ماجرای بریده شدن گوشش توسط پیمانکار شهرداری توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش کودک پرس ، نوجوان گوش بریده درباره ماجرای بریده شدن گوشش توسط پیمانکار شهرداری در اولین گفتگوی خود اظهار کرد: گوشم را باربند ماشین زخمی کرده بود.

وی افزود: با تهدید به کتک مجبورم کردند بگویم ماموران شهردای گوشم را بریده اند.

در همین راستا سید محمدعلی افشانی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون بریدن گوش نوجوان زباله گرد توسط ماموران شهرداری گفت: این موضوع مطلقاً صحت ندارد و دیشب این نوجوان به شهرداری آمد و گوشش آسیب ندیده بود و فقط یک چسب روی گوش او زده شده بود.

وی افزود: کسی که این کلیپ را نیز پخش کرده بود، احضار شد و اقرار کرد که این کلیپ ساختگی بوده است و اطلاعات تکمیلی آن امروز منتشر خواهد شد.

 

افشانی در مورد خودسوزی روز گذشته در مقابل شورای شهر نیز تصریح کرد: ملک این فرد پلمب نشده بود زیرا فقط تغییر کاربری داشته که آن هم شهرداری تذکر داده بود که چون این ملک مشاع است باید رضایت دیگران را هم داشته باشید.

همچنین مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به انتشار کلیپ مربوط به بریده شدن گوش کودک کار دقایقی پیش در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که گوش کودک کار در حادثه ای دیگر در شهر ری خراش دیده و افرادی که با تهدید صحنه سازی کردند، بازداشت شدند.

 

متن توییت فراهانی به شرح زیر است:

با پیگیری های انجام شده معلوم‌ شد گوش #کودک_کار در حادثه ای دیگر در شهر ری خراش دیده اما افرادی با صحنه سازی با زور و تهدید در جهت القای این بودند که #شهرداری گوش وی را بریده و فیلم میگیرند … دو نفر مورد نظر با استفاده از دوربین های اطراف و خودروی آنها شناسایی و بازداشت شدند.

در این ارتباط محمدجواد حق شناس عضو شورای شهر تهران در توئیتر خود نوشت: در پی دستور آقای جهانگیری برای رسیدگی به ماجرای گوشبری در منطقه٣ شهرداری، موضوع با قید فوریت در دستور کار قرار گرفت.

 

این کودک کار (مهاجر افغان) یافته شد، گوش او سالم بوده حتی بخیه‌ای هم نداشت و مشخصا یک سفارش خبرسازی به قصد تشویش اذهان شهروندان و تخریب شورا و شهرداری بود!

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار