17440
۰۳ خرداد ۱۳۹۶

برنامه‌های فرهنگی ویژه تربیت کودک تراز انقلاب

دوره تخصصی تربیت مربی کودک و نوجوان در طول ۱۲ هفته برگزار شده و این دوره‌ها به مباحث مختلفی چون روان‌شناسی کودک، بازی، شعر، داستان ویژه کودکان و کلاس‌داری و مسابقات فرهنگی و مباحث مشابه آموزشی پرداخته است.

به گزارش کودک پرس، علیرضا شایق، مسئول برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی استان در گفت‌وگو با  از کرمانشاه، به برگزاری دوره‌های تربیت مبلغ دانش‌آموز به‌منظور تربیت مبلغان مدارس ویژه بانوان طلبه‌ای که در مدارس در ایام مختلف برای تبلیغ حضور پیدا می‌کنند، اشاره کرد و گفت: یک دوره هشت هفته‌ای به این منظور برگزار شد.
وی به برگزاری دوره‌های تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب و روحانیون اشاره کرد و افزود: دوره تخصصی تربیت مربی کودک و نوجوان در طول ۱۲ هفته برگزار شد که شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها از قبل طی یک آزمون گزینش شدند.
شایق تصریح کرد: این دوره‌ها به مباحث مختلفی چون روان‌شناسی کودک، بازی، شعر، داستان ویژه کودکان و کلاس‌داری و مسابقات فرهنگی و مباحث مشابه آموزشی پرداخته است.
مسئول برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی استان اظهار کرد: دوره‌های یاد شده زیر نظر دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و با اشراف ایشان انجام گرفت همچنین کار راهبردی و برنامه‌ریزی آموزشی آن با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و اجرای آن در کرمانشاه با رابط دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم صورت گرفت.
وی گفت: دوره‌های دیگری چون مدیریت مسجد ویژه ائمه جماعات مساجد شهر کرمانشاه و آموزش تخصصی مدیریت مسجد و دوره‌هایی با پرداختن به سرفصل آسیب‌شناسی خانواده ویژه مربیان پرورشی و معلمین دینی و دوره پرورش حس مذهبی در کودک و نوجوان برای معلمان دینی و مربیان پرورشی آقا و خانم نواحی سه‌گانه کرمانشاه با استفاده از اساتید دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شد.
شایق تصریح کرد: برنامه‌ها با حمایت نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار شد.
وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌های فرهنگی حرکتی زیربنایی برای تربیت نسل جدید کودک و نوجوان در تزار انقلاب اسلامی داشته باشیم.

منبع : خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار