173588
۱۰ شهریور ۱۳۹۷

بازیگوشی یک کودک کار دستش داد+ عکس

در کانادا مادری بعد از آنکه کودک خردسالش دچار سانحه شد از والدین عاجزانه در خواست داشت تا بسیار مراقب فرزندانشان باشند.

به گزارش کودک پرس ، در کانادا مادری بعد از آنکه کودک خردسالش دچار سانحه شد از والدین عاجزانه در خواست داشت تا بسیار مراقب فرزندانشان باشند. جاکلین دیرکس ۲ ساله در حال بازی در خانه مادر بزرگ اش بود که در حین بازی از روی مبل بر روی یک لیوان پرت می‌شود و همین اتفاق باعث می‌شود که کودک از ناحیه گردن به شدت آسیب ببیند. در واقع تکه‌های شیشه وارد نخاع کودک شده و کودک از سمت چپ بدن فلج می‌شود.

مادر کودک به خبرگزاری دیلی‌میل گفت، این حادثه ترسناک‌ترین اتفاقی بوده که تا حالا در عمرم به چشم دیده ام. کودک غرق در خون بود و از درد به خود می‌پیچید. آنقدر جراحات زیاد بود که گمان کردم دخترم را از دست خواهم داد. بر اساس آنچه پزشکان معالج گفته‌اند، یک چنین سانحه وحشتناک در کشور ترکیه هم اتفاق افتاده است. خوشبختانه پزشکان امید دارند که این کودک دوباره بتواند در آینده‌ای نزدیک راه برود. کودک هم اکنون در شرایط بهتری به سر می‌برد، می‌تواند نفس بکشد و صحبت کند، اما قادر به حرکت دادن دست چپ خود نیست.

جلسات فیزیوتراپی بسیار به این کودک کمک کرد تا بتواند به اتاق بازی بیمارستان برود و با خواهر بزرگ‌تر خود هم بازی شود.

 

بعد از این اتفاق مادر این کودک مجبور بود تا از کارش استعفا دهد و تمام وقت خود را صرف مراقبت از کودک کند. علاوه بر آن هزینه‌های سنگین بیمارستان برای این خانواده کمر شکن بوده است، اما یکی از دوستان خانودگی آن‌ها توانست مبلغ ۸.۴۵۵ دلار را از خیرین جمع آوری کند و از این طریق مشکل مالی آن‌ها را رفع کند.

 

 

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار