173501
۰۸ شهریور ۱۳۹۷
به میزبانی شبکه نوجوان

دومین نشست دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان برگزار شد

دومین نشست دورهمی و تخصصی فعالان حوزه کودک و نوجوان در سال 1397 به میزبانی شبکه امید سیما برگزار شد.

به گزارش کودک پرس، دومین نشست دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان با حضور مجموعه‌های شاخص و فعال این حوزه، به میزبانی شبکه امید سیما (نوجوان) برگزار شد.

 

در این نشست که روز دوشنبه 5 شهریورماه در محل سالن جلسات شبکه امید سیما برگزار شد، نمایندگان سازمان فضای مجازی سراج، سازمان فناوری اطلاعات، شورای عالی فضای مجازی، زیست بوم انارستان، فرزندپرتال، مهدپرتال، مسجدنما و مدرسه نما، هلدینگ روانشناسی موج مثبت، نوجوان یار، موسسه خیبر، مجموعه مربی، استاد ارجمند جناب آقای مهدی خداجویان، آقای حسین واشقانی و همچنین کودک پرس حضور داشتند. افراد حاضر در جلسه ضمن بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه خود، در خصوص شکل گیری بهتر نشست‌های تخصصی پیشنهاداتی را بیان نمودند. همچنین توضیحاتی در خصوص شبکه امید و همچنین ظرفیت‌های موجود پیرامون رده سنی نوجوانان از سوی دکتر مهدی سالم، مدیر شبکه امید (نوجوان) مطرح گردید.

 

مهدی سالم با اشاره به کمبود محتوای تخصصی در حوزه نوجوان گفت؛ متاسفانه اکثر افراد و مجموعه‌های فعال در حوزه کودک و نوجوان، فعالیت خود را معطوف به رده سنی کودکان نموده اند و علیرغم حساسیت رده سنی نوجوان، محتوای بسیار محدودی در این حوزه موجود است که این چالش شبکه امید را جهت ارائه محتوای مناسب به نوجوانان با سختی‌های بسیاری مواجه نموده است. در حال حاضر برنامه‌ای دخترانه در شبکه امید برنامه ریزی می‌شود که در نوع خود اولین برنامه ای خواهد بود که برای نوجوانان تولید خواهد شد. لذا تمامی مجموعه‌هایی که برای دختران نوجوان تولید محتوا نموده اند و یا فعالیت خاصی داشته اند، می‌توانند جهت ارائه نظرات خود با عوامل این برنامه در ارتباط باشند.

 

مدیر شبکه امید سیما ضمن ابزار خرسندی از برگزاری نشست‌های دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان گفت؛ از نقطه نظرات و پیشنهادات اعضای جلسه در خصوص فعالیت‌های شبکه امید استفاده می‌کنیم و در جلسات آتی نشست دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان حضور خواهم داشت.

 

نشست تخصصی دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان، دو مرتبه در هر ماه برگزار می‌گردد.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار