172997
۰۵ شهریور ۱۳۹۷

فیلم نوجوانان لاهیجانی به المپیاد فیلم‌سازی اصفهان راه یافت

رئیس انجمن سینمای جوانان لاهیجان گفت: چهار فیلم کوتاه از چهار فیلم‌ساز نوجوان عضو این انجمن به بخش مسابقه دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در استان اصفهان راه یافت.

به گزارش کودک پرس ، ساسان عادلی افزود: این چهار فیلم کوتاه توسط فیلم‌سازان سنین بین 9 تا 16 سال این انجمن در سه دقیقه و با همکاری بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است.
وی خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه دقیقه نود ساخته آناهیتا خداداد، آخرین بازمانده ساخته کارن جمال امیدی، مخاطب خاص ساخته مبینا علی نژاد و باغبان و آب پاشی ساخته محمدرضا مرادی فیلم هایی هستند که به بخش مسابقه دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان راه یافته اند.

به گفته عادلی ، فیلم‌سازان نوجوان این دفتر 2 فیلم کوتاه یک بسته فوری ساخته مشترک بهار رحیمی و آینا پاهکیده ، فوتبال نازنین ساخته نوجوان محمدرضا مرادی را نیز برای حضور در این المپیاد آماده و ارسال کرده اند.

وی اظهار داشت: ۶۴ فیلم کوتاه مستند، داستانی و پویانمایی در بخش المپیاد فیلم‌سازی از 31 شهر کشور در این جشنواره نمایش داده می‌شوند که شهرهای لاهیجان، آباده ، رفسنجان و اصفهان هر کدام با چهار اثر بیشترین تعداد فیلم های کوتاه راه یافته به دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان اصفهان را دارند.

 

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ تا ۱۴ شهریورماه جاری در شهر اصفهان و در 2 بخش فیلم و فیلمنامه با پذیرش فیلم‌های سه دقیقه ای با موضوع آزاد در گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال برگزار می شود.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار