172855
۰۴ شهریور ۱۳۹۷

آموزش قرآن به کودکان با قصه‌گویی در فرهنگ‌سرای نهج‌البلاغه

فرهنگ‌سرای نهج‌البلاغه با استفاده از روش‌های نوین و جذاب کلاس‌های حفظ قرآن ویژه خردسالان برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، مدت زمانی است که مراکز قرآنی از شیوه‌های نوین آموزش و حفظ قرآن کریم بهره می‌برند و سعی در ارتقای کیفیت سیستم آموزشی خود دارند. در همین راستا فرهنگ‌سرای نهج‌البلاغه در دوره‌های جدید آموزش و روخوانی ویژه خردسالان سعی در بهره‌برداری و استفاده همه‌جانبه از این شیوه‌ها و روش‌های جدید آموزشی دارد.

از آنجا که در این روش‌ها تکیه و مبنا مفاهیم سوره‌های قرآن است براساس یافته‌های روانشناسی برای حفظ و ماندگاری دقیق و صحیح سوره‌های فراگرفته شده در ذهن مخاطبان خردسال از ابزار کمک آموزشی، قصه‌گویی، بازی و… مرتبط بهره گرفته می‌شود.
همچنین در برخی موارد با توجه به شأن نزول برخی آیات و سوره‌ها و در بستر داستان‌گویی آموزش قرآن و حفظ سوره‌ها برای خردسالان و نوآموزان انجام می‌گیرد.

با توجه به اینکه که مدرس در این دوره‌ها با مخاطب کودک و خردسال سروکار دارد در فواصل مختلف آموزش قرآن را با شعرخوانی، نقاشی کردن و دیگر کارهای دلچسب برای کودکان همراه می‌کند تا کلاس قرآن فضایی مطلوب و محیط دل‌پذیری برای نوآموزان باشد و به آموزش و حفظ قرآن و ادامه آن ترغیب و تشویق شوند.

دوره‌های جدید این کلاس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ (هر کلاس یک ساعت) آغاز شده است و تا پایان فصل ادامه دارد.
خانواده‌ها و والدین علاقه‌مند به فراگیری و حفظ قرآن کودکان خردسال‌شان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۵۶۹۰۴۰ تماس بگیرند و یا برای ثبت نام به آدرس: میدان قیام، ابتدای خیابان ری، بوستان کوثر، فرهنگ‌سرای نهج‌ا‌لبلاغه مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار