171956
۲۹ مرداد ۱۳۹۷
برای نخستین بار در قشم؛

فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اکران می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با سراسر کشور و برای نخستین بار در این شهرستان، فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اکران می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا کمساری اظهار داشت: این جشنواره که مرکزیت اصلی آن اصفهان است، در روزهای 9 تا 14 شهریورماه برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره، 12 فیلم حوزه کودک و نوجوان نمایش داده می‌شود که این فیلم طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته در قشم نیز اکران خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: مدیریت عالی سازمان منطقه آزاد قشم نگاه ویژه‌ای نسبت به حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان داشته و اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در قشم نیز با حمایت‌های مدیریت این سازمان انجام می‌شود.

کمساری تصریح کرد: با حمایت‌های سازمان منطقه آزاد قشم، اولین پلاتو نمایش این شهرستان نیز در مدت زمان سه ماه و با ظرفیت 60 نفر ساخته شده که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این پلاتو نمایش، یکی از بهترین گالری موزه‌های منطقه جنوب شرق کشور نیز در شهرستان قشم احداث می‌شود که عملیات اجرایی آن همزمان با هفته دولت آغاز خواهد شد.

 

این مقام مسؤول عنوان کرد: اجرای این طرح‎ها گام‎های سازنده‎ای در جهت بهبود و توسعه فرهنگ و هنر در شهرستان قشم است که با حمایت ویژه این سازمان محقق شده است.

کمساری در بخش دیگری از این گفت و گو، اظهار داشت: خوشبختانه در قشم تعامل بسیار خوبی میان اصحاب رسانه و مردم و مسؤولان وجود دارد.

 

وی ادامه داد: یکی از مهمترین رسالت‌های خبرنگاران، انعکاس واقعیت‌ها به شکل صحیح و به دور از هرگونه حب و بغض سیاسی است که خوشبختانه خبرنگاران قشم به درستی توانسته‌اند این رسالت را انجام دهند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار