171931
۲۹ مرداد ۱۳۹۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد؛

استعدادهای نوجوان و جوان تنیس کرمان گزینه‌هایی برای تیم ملی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه خوشبختانه تنیس کرمان، استعدادهای نوجوان و جوان خوبی در اختیار دارد، گفت: این استعدادها گزینه‌های مناسبی برای تیم ملی هستند.

به گزارش کودک پرس ، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مراسم افتتاحیه ی رقابت های تنیس قهرمانی کشور زیر 18 سال دختران که با حضور مسئولان، پیشکسوتان، داوران، مربیان، ورزشکاران و ورزش دوستان تنیس در باشگاه اقبال کرمان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به تیم های شرکت کننده، از مسئولان برگزاری این رقابت ها تقدیر و تشکر کرد.

وی میزبانی ها را عامل مناسبی برای رسیدن به اهداف عالی قهرمانی پروری دانست و ابراز امیدواری کرد: شاهد اتفاقات خوبی در این رشته ی ورزشی باشیم.

امیری خراسانی با اشاره به افتتاحیه ی رقابت های آسیایی 2018 جاکارتا افزود: یکی از افتخارات استان کرمان، اعزام بهترنی کاروان ورزشی در ادوار تاریخ به این دور از رقابت ها بوده است.

 

وی تصریح کرد: بر این اساس، از استان کرمان یک کاروان در قالب 22 نماینده در رقابت های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به استعدادهای تنیس در کرمان اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه تنیس کرمان، استعدادهای نوجوان و جوان خوبی در اختیار دارد، که این استعدادها گزینه های مناسبی برای تیم ملی هستند.

امیری خراسانی افزود: قدر این ظرفیت را بدانید و از آن استفاده ی مناسب ببرید تا شاهد افتخارآفرینی های بیشتری در استان و کشور باشیم.

وی برای تیم های حاضر در رقابت های قهرمانی کشور به میزبانی کرمان نیز آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد با خاطرات خوبی کرمان را ترک کنند.

 

عباس ایرانمنش، نایب رییس هیئت تنیس استان کرمان نیز در این مراسم با تشکر از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان از تنیس کرمان، از آرامش فعلی در هیئت تنیس ابراز خرسندی کرد.

وی به بیان گزارش کوتاهی از رقابت های اخیر تنیسورهای کرمانی در مسابقات قهرمانی کشور پرداخت و افزود: در رقابت های زیر 12 و زیر 14 سال قهرمانی کشور که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، تیم کرمان توانست عنوان سوم کشور را به خود اختصاص دهد و در مسابقات زیر 12 و زیر 14 سال آقایان کشور که به میزبانی بابل برگزار شد، مقام پنجم کشور را کسب کرد.

 

صنعتی، پیشکسوت ورزش استان کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه 70 سال عمر خود را در عرصه ی ورزش سپری کرده است، گفت: صحنه ی ورزش، همواره صحنه ی احترام بوده و هست.

وی از حضور مسئولان ورزش استان در این مراسم قدردانی و آن را مایه ی دلگرمی برای ورزشکاران عنوان کرد.

 

این مراسم با اجرای رژه توسط تیم های شرکت کننده به پایان رسید.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار