171866
۲۹ مرداد ۱۳۹۷

دانش‌آموزان لرستانی ۶ رتبه برتر جشنواره خوارزمی را کسب کردند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: مرحله کشوری چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی با درخشش دانش‌آموزان استان و کسب ۶ رتبه در مشهد مقدس همراه شد.

به گزارش کودک پرس ، نصرالله بازگیران افزود: دانش‌آموزان لرستانی شرکت کننده در این جشنواره بزرگ علمی، موفق به کسب رتبه های متعدد در 6محور شدند.
وی اظهار داشت: در محور آزمایشگاه مریم کاظمی و یکتا ملکشاهی، در محور ادبیات کوثر امیریانی، در محور زبان انگلیسی ستایش بیرانوند، مهرآفرین مرادی و نسا حیدری، در محور پژوهش محمد مهدی عبدی بسطامی و محمد حسین ابوالفتحی و در محور دست سازه امیر مسعودی و محمد نجفی موفق به کسب عناوین برتر جشنواره شدند.

رییس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: زینب علیپور موفق به کسب مقام اول طرح برتر بازارچه و آمنه نامدار رتبه نخست بازارچه را کسب کردند.
یحیی دریکوند تعداد دانش آموزان شرکت کننده در مرحله آموزشگاهی را 65هزار نفر برشمرد و افزود: از این تعداد در نهایت 6گروه معادل 10دانش آموز به مرحله کشوری راه یافتند.

گفتنی است ارتقای دانش مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش، شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی خلاقیت دانش آموزان، کیفیت بخشی به فرایند یاددهی یادگیری و کاربردی کردن علم و دانش از جمله اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی می باشد.

10 دانش آموز لرستانی به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی راه یافته بودند.

320 هزار دانش آموز در 4200 آموزشگاه لرستان تحصیل می کنند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار