171780
۲۸ مرداد ۱۳۹۷

پیدا شدن جسد کودک و مادر غرق شده در سد کینه‌ورس ابهر/ تلاش امدادگران برای یافتن جسد پدر

فرماندار ابهربا بیان اینکه جسد دو نفر از غرق شدگان این حادثه از آب بیرون کشیده شده است، گفت: جسدهای بیرون آمده مربوط به کودک و مادر خانواده است و هنوز جسد پدر خانواده پیدا نشده است.

به گزارش کودک پرس ، علی حیدری اظهار کرد: امروز پنج نفر از اعضای یک خانواده برای شنا تفریح به کنار سد کینه ورس ابهر می‌روند که کودک 7 ساله برای شنا وارد آب می‌شود.

فرماندار ابهر با بیان اینکه کودک 7 ساله به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا دچار مشکل می‌شود، ادامه داد: در پی آن پدر و مادر کودک و پس از آنها پدربزرگ و مادربزرگ کودک برای نجات وارد آب می‌شوند.

با اشاره به اینکه در این حادثه متاسفانه کودک و پدر و مادرش جان خود را از دست می‌دهند، تصریح کرد: همچنین پدربزرگ و مادربزرگ نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه جسد دو نفر از غرق شدگان این حادثه از آب بیرون کشیده شده است، افزود: جسدهای بیرون آمده مربوط به کودک و مادر خانواده است و هنوز جسد پدر خانواده پیدا نشده است.

حیدری گفت: انجام عملیات نجات و تحقیقات برای یافتن نفر سوم غرق شده در سد کینه‌ورس ابهر همچنان ادامه دارد.

 

سد کینه ورس در استان زنجان و در فاصله ۱۴ کیلومتری جنوب‌غربی شهرستان ابهر و حدود ۵ کیلومتری روستای کینه‌ورس قرار دارد؛ این سد بر روی شاخه‌ کینه‌ورس از رودخانه ابهررود که از جنوب به طرف شمال جریان داشته و به دشت تاکستان وارد می‌شود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار