171641
۲۸ مرداد ۱۳۹۷
اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در مهد هندبال ایران؛

نوجوانان کشور در راه رقابت‌های آسیایی+ فیلم

اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوان کشور چند روزی به میزبانی اصفهان در حال برگزاریست.

به گزارش کودک پرس ، سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور با بیان اینکه تیم ملی خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند گفت: این رقابت ها با حضور برترین های قاره کهن برگزار می شود و حکم انتخابی مسابقات جهانی را هم دارد.
ناصر سلیمی با اشاره به اینکه این هفتمین مرحله اردوی آمادسازی تیم ملی نوجوان است افزود: از بین 150 هندبالیست از سراسر کشور 21 نفر به اردوی نهایی اضافه شدند.
سلیمی در ادامه گفت: با توجه به امکانات مناسب و تیم های با کیفیت در استان اصفهان ترجیح دادیم یک اردوی 7 روزه را در این استان با برگزاری چند دیدار تدارکاتی برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور با بیان اینکه بازیکنان نسبتا آماده هستند افزود: پیش از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا 2 اردوی دیگر را در کرمانشاه و تهران برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان به آمادگی کامل برسند.

ناصر سلیمی در پایان گفت: تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا با تیم های ژاپن، قطر و امارات هم گروه است که می توان از این گروه به عنوان سخترین گروه مسابقات نام برد چرا که همه تیم های این گروه مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند.
رقابت های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از 23 شهریور به میزبانی کشور اردن برگزار خواهد شد و 3 تیم برتر جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

تیم ملی کشورمان 21 شهریور به این مسابقات اعزام خواهد شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار