171617
۲۸ مرداد ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین:

نمایشگاه کودک و سرگرمی در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: دهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی از ۲۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، هادی طاهرخانی اظهار داشت: در تقویم نمایشگاهی برنامه های متنوعی برای گروههای مختلف سنی و بخش عمومی و تخصصی پیش بینی شده است تا همه مخاطبان بتوانند از برگزاری نمایشگاهها استفاده کنند.

طاهرخانی بیان کرد: در کنار بانوان به عنوان یکی از گروههای تاثیرگذار جامعه که شاهد برگزاری نمایشگاه تخصصی ویژه آنها بودیم برای کودکان و نوجوانان هم برنامه نمایشگاهی پیش بینی شده است تا نیازهای این گروه در معرض دید قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت نمایگاههای بین المللی استان قزوین اظهارداشت: نمایشگاه کودک و سرگرمی از برنامه هایی است که انتظار داریم مورد استقبال خانواده ها و کودکان قرار گیرد.

 

 

وی افزود: ارتقاء آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه بازی و اسباب‌ بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب باسنین مختلف، آشنایی همه خانواده‌ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و معرفی آخرین تولیدات جدید از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

طاهرخانی تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در حوزه‌های بازی و سرگرمی، بازیهای فکری، کتاب و انتشارات کودک، پوشاک کودک، آموزش، تزئینات اتاق کودک، سیسمونی، آموزشگاه‌های هنری و مهد کودک محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

وی بیان کرد: بیش از ۵۰ مشارکت کننده از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، قزوین، همدان، یزد و اصفهان در فضایی به مساحت بیش از ۲ هزار مترمربع محصولات و تولیدات خود را عرضه خواهند کرد.

 

 

طاهرخانی یادآورشد: دهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در مدت برگزاری، از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برپا می شود.

 

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار