171487
۲۷ مرداد ۱۳۹۷

دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان در مشهد برگزار می‌شود

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان‌رضوی گفت: دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در اسفند ماه ۹۷ در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، افشین تحفه‌گر اظهار داشت: اشاعه و ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) به ویژه حضرت امام رضا (علیه‌السلام) از اهداف اصلی برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است.

وی افزود: حمایت از برنامه‌سازی فرهنگی هنری برای عموم کودکان و نوجوانان به ویژه کودکان و نوجوان مناطق محروم و حمایت از فعالین عرصه کودک و نوجوانان به ویژه هنرمندان آثار مذهبی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان‌رضوی با اشاره به محورهای دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی بیان کرد: معارف و سیره رضوی، ارزش‌های دینی و معارف اسلامی، معارف اهل بیت (علیهم‌السلام)، داستان‌های مذهبی، قرآنی، پیامبرانی الهی و اخلاق، فرهنگ و سبک زندگی اسلامی از مهم‌ترین محورهای این جشنواره است.

تحفه‌گر خاطرنشان کرد: جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در دو بخش نمایش صحنه‌ای و عروسکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تقویم برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال فیلم اثر تا پایان دی ماه سال جاری است و آثار پذیرفته شده تا نیمه بهمن ماه 97 اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار