171313
۲۵ مرداد ۱۳۹۷

ماجرای نوجوانی که با تلاش کادر بیمارستان شفا تاکستان جان دوباره یافت

نوجوان مصدومی که از یک سانحه رانندگی جان سالم به در برده بود از متولیان سلامت بیمارستان شفا تاکستان به خاطر نجات جانش قدردانی کرد.

به گزارش کودک پرس ، یک نوجوان مصدوم امروز به حوزه سلامت شهرستان تاکستان مراجعه و به خاطر تلاش‌های مدیریت و کادر بیمارستان شفا تاکستان برای نجات جانش و جلوگیری از قطع شدن دست راست خود، قدردانی کرد.

این نوجوان دشت مغانی به همراه خانواده‌اش، روز 16 مرداد ماه در اتوبان تهران – زنجان عازم تهران بود که متاسفانه اتومبیل آنها در حوالی تاکستان واژگون شد و عرشیا در حالی که به شدت مصدوم شده و دست راستش از بازو در شرف قطع شدن بود؛ به همراه خانواده توسط اورژانس به بیمارستان شفا انتقال یافت.

مطابق این خبر، تبحر کادر درمانی بیمارستان شفا تاکستان در کنار تلاش به موقع و موثر آنان در دو بار احیای قلبی – ریوی، باعث شد که جان مصدوم نجات یابد.

همچنین با  پیگیری مدیر شبکه بهداشت – درمان تاکستان، مصدوم در کمترین زمان ممکن به وسیله بالگرد اورژانس برای پیوند دست به بیمارستانی در کرج انتقال یافت.

 

به گفته تیم پزشکی پیوند بیمارستان یاد شده در کرج، اقدامات موثر و به موقع بیمارستان شفا و سرعت انتقال، عوامل اصلی در موفقیت پیوند دست ارشیا بود.

 

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار