171292
۲۵ مرداد ۱۳۹۷

تمسخر پسر نوجوان توسط همکلاسی‌هایش فاجعه آفرید+ فیلم

نوجوان تایلندی که به خاطر اضافه وزن خود مورد تمسخر همکلاسی‌هایش قرار می‌گرفت دست به اقدامی هولناک در مدرسه زد.

به گزارش کودک پرس ، دوران کودکی و نوجوانی جز حساس‌ترین برهه‌های زندگی یک انسان بشمار می رود. در این سنین پسران و دختران به شدت تحت تاثیر رفتار و گفتار همسن و سالان و به ویژه همکلاسی‌های خود در مدرسه قرار دارند. از این رو هر گونه تغییر رفتار کودک یا نوجوان می‌تواند علامتی مهم برای والدین آنها به شمار رود تا با بررسی علت تغییر رفتار فرزند خود از بروز احتمالی یک فاجعه جلوگیری کنند.

یکی از ناهنجاری‌هایی که در برخی مدارس به ویژه در مقاطع پایین‌تر دیده می‌شود، مورد تمسخر قرار گرفتن برخی از دانش آموزان توسط همکلاسی‌هایشان است. رفتاری که بعضاً در برخی مدارس امری عادی شده که می‌تواند فاجعه بیافریند. جمعه هفته گذشته یک دانش‌آموز 17 ساله تایلندی که در موقعیتی مشابه قرار گرفته بود، دست به خودکشی زد. این دانش‌آموز که از سوی همکلاسی های خود به خاطر اضافه وزن مورد تمسخر قرار می‌گرفت به دلیل نداشتن اعتماد به نفس و فشارهای روانی دست به این اقدام زد.

 

ویدئویی که منتشر شده قربانی را در لبه پنجره طبقه چهارم مدرسه و لحظاتی پیش از خودکشی نشان می دهد. همکلاسی‌های قربانی با دیدن این صحنه تلاش کردند تا مانع خودکشی او شوند اما موفق به این کار نشدند. پلیس محلی تایلند تحقیقات خود را در خصوص مرگ این دانش آموز آغاز کرده است.

 

گفتنی است؛ این حادثه دردناک در تاریخ 10 آگوست و در منطقه “سیساکت” تایلند رخ داد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار