171141
۲۴ مرداد ۱۳۹۷
رئیس بنیاد اسلامشهر:

فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان ترویج شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر گفت: ترويج و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت در ميان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان به عنوان امری مهم تلقی می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، شاهین عسگریان و مهدی اردلانی معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران اسلامشهر با حضور در دفترحسنعلی بنار رئیس جدید آموزش و پرورش اسلامشهر با وی دیدار کردند.

عسگریان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب ایشان به ریاست آموزش و پرورش اظهار داشت: اقتدار، عزت و سربلندي امروز كشور و آرامش و آسايش موجود در جامعه مرهون جانفشاني هاي شهدا، جانبازان و آزادگان است.

وی بیان کرد: ترويج و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت در ميان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان به عنوان امري مهم تلقي مي شود كه خود نيازمند هماهنگي و برنامه ريزي دستگاه هاي اجرايي و مشاركت هاي مردمي است.

حسینعلی بنار نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: تا آنجا که می‌توانیم به امر تعلیم و تربیت فرزندان شاهد و ایثارگران می کوشیم زیرا ارزشمندترین خدمت، کار برای فرزندان گرانقدر شاهد و ایثارگر است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فرزندان شهدا، سندهای افتخار نظام و الگوی ارزشی و دینی اجتماع هستند که باید تلاش خود را مضاعف کنند تا فرزندان شهدا، ادامه دهنده راه پدران خویش در عزت، اقتدار و آبروی نظام اسلامی باشند.

 

 

 

 

منبع: ایثار

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار