171059
۲۴ مرداد ۱۳۹۷

تاجر جوان حامی ۱۵۰ یتیم خراسان شمالی

این گزارش روایتی کوتاه از تاجر جوان فرش است که از سال ۸۴ با کمیته امداد خراسان شمالی همکاری مداوم دارد.

به گزارش کودک پرس ، حمیدرضا رشیدی یکی از تجار فرش است که موفقیت‌ها و کسب توفیقات در زندگی را مدیون دعای خیر ایتام می‌داند.
آقای رشیدی درباره نحوه آشنایی‌اش با طرح اکرام ایتام کمیته امداد گفت: یک روز برای کسب تکلیف و راهنمایی نزدیکی از دوستانم و تاجر بزرگ فرش مراجعه کردم که هنگام خروج از محل کارش، به من ۱۰ تا شناسنامه بچه‌های یتیم را دادند تا به آن‌ها ماهیانه کمک مالی بدهم و در مقابلش از دعای خیر آن‌ها بهره‌مند شوم و مشکلاتم حل شود و اکنون چندین سال است که حامی چند تن از کودکان نیازمند هستم.

وی بابیان اینکه ۱۳ سال است که با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شده است، افزود: در این مدت تلاش کردم تا در حد بضاعت، مساعدت‌هایی را به کودکان نیازمند و یتیمان داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه ورود به طرح اکرام آثار و برکات فراوانی برای خودش و خانواده‌اش به همراه داشته است، بیان کرد: از زمان شرکت در این طرح، معجزات بسیاری در کارم می‌دیدم که مدیریت و برنامه‌ریزی من نبوده بلکه دعای خیر ایتام بود که برای من معجزه‌گر شده است.
این تاجر فرش تأکید کرد: من معتقدم اگر هرکس متناسب با امکانات و توانایی خود در جهت رفع نیاز مادی و معنوی نیازمندان قدمی بردارد؛ علاوه برداشتن جامعه ایده آل، همه افراد از زندگی بهتر و راحت‌تری برخوردار خواهند شد.

رشیدی بابیان اینکه هم‌اکنون حامی ۱۵۰ کودک یتیم است، افزود: سال گذشته درمجموع در قالب طرح محسنین و ایتام حامی ۱۱۰ کودک یتیم تحت حمایت داشتم که امسال به ۱۵۰ کودک افزایش داده‌ام.
وی ادامه داد: ماهانه ۶ میلیون تومان کمک مالی به‌حساب کودکان تحت حمایت، واریز می‌کنم که این شیوه کمک، مزایای فراوانی دارد که ازجمله آن می‌توان به حفظ کرامت انسانی فرد نیازمند اشاره کرد.

وی همچنین درباره تشویق دیگران به کار گفت: وقتی کمیته امداد چنین فضایی را مهیا کرده است باید همگان به تکلیف خود عمل کرده و از امکاناتی که داریم به نفع فقرا استفاده کنیم.

 

 

 

 

 

منبع: پایگاه خبری کمیته امداد امام خمینی(ره)

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار