170904
۲۳ مرداد ۱۳۹۷
تنیس روی میز نوجوانان و جوانان آسیا؛

صعود دو تیم از ایران به جمع هشت تیم برتر

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با صعود تیم‌های نوجوانان پسر و دختر ایران به جمع هشت تیم ‌برتر آسیا در حال برگزاری‌ست.

به گزارش کودک پرس ، مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در کشور میانمار آغاز شد و تیم‌های ملی کشورمان مقابل حریفان خود به میدان رفتند. تیم های نوجوانان دختر و پسر کشورمان پس از انجام بازی‌ها در مرحله گروهی موفق شدند در جمع 8 تیم برتر قرار گیرند.

در بخش جوانان پسر نیز تیم کشورمان مقابل ژاپن 3 بر 1 شکست خورد اما در بازی بعدی مقابل تیم میانمار با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان شد و امروز برای صعود به مرحله بعد مقابل اردن به میدان خواهند رفت.

تیم جوانان دختر کشورمان هم علی رغم تلاش فراوان از صعود به مرحله حذفی بازماند. ملی پوشان جوان دختر کشور مقابل تیم تایلند با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد، در بازی بعدی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کره جنوبی شد و در دیدار پایانی مرحله گروهی تیم مغولستان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

تیم نوجوانان کشورمان که در مرحله گروهی مقابل مدعی عنوان قهرمانی یعنی چین با نتیجه 3 بر صفر شکست خورده بود توانست تیم تایلند را 3 بر 2 شکست دهد و راهی مرحله حذفی شود. نوجوانان پسر کشورمان برای کسب مدال فردا در مرحله حذفی به مصاف تیم چین تایپه خواهند رفت.

 

نوجوانان دختر نیز مقابل کره جنوبی 3 بر یک بازی را واگذار کردند و با شکست 3 بر صفر سریلانکا به جدول حذفی صعود کردند و فردا می‌بایست مقابل تیم قدرتمند چین به میدان بروند.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار