170901
۲۳ مرداد ۱۳۹۷
برای اولین بار برای ورزش قم؛

جودوکار نوجوان قم قهرمان ایران شد

در رقابت‌های قهرمانی جودو پسران نوجوان کشور استان قم برای اولین بار صاحب نشان خوشرنگ طلا شد.

به گزارش کودک پرس ،  رقابت های جودو قهرمانی پسر کشور در شهر سنندج استان کردستان در حال پیگیری است که در روز اول این رقابت ها تیم هئیت جودو استان توسط یاسر رضا قلی گل موفق به کسب اولین مدال طلای تاریخ این رشته ورزشی برای قم شد.
یاسر رضا قلی گل جودو کار نوجوان قم در اولین دیدار خود در رقابت های قهرمانی کشور مقابل حریفی از استان اصفهان به میدان رفت و با شکست وی را بدرقه کرد و در دومین دیدار حریف خود از استان ایلام را با برتری از پیش رو برداشت و راهی دیدار سوم شد.

قلی گل در دور سوم این دیدارها مقابل جودو کاری از استان توابع به میدان رفت و چاره ای جز پذیرش شکست برای این جودو کار نبود، وی برای فینالیست شدن حریفی از استان مرکزی را در پیش رو داشت و با عبور از سد این رقیب راهی دیدار پایانی شد.

جودوکار استان البرز در دیدار پایانی وزن ۵۰_ کیلوگرم با قبول شکست مقابل یاسر رضاقلی گل از تیم جودو استان قم موجب شد که گردن آویز طلا بر سینه این ورزشکار محجوب استان بشیند و وی در تاریخ ورزش استان قم نام خود را به عنوان اولین مدال آور طلای رقابت های قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان به ثبت به رساند.

ابوالفضل نوری دیگر جودو کار حاضر از استان قم در این رقابت ها در مسابقه رده بندی همین وزن در وقت اضافه مسابقه را به حریف واگذار کرد و پنجم کشور شد و محمد طالبی در وزن 90- کلیوگرم در حالی که نتیجه سه رویاروی با رقبای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود با شکست در دیدار ماقبل پایانی و باخت در دیدار رده بندی در جایگاه پنجمی قرار گرفت.

 

 

 

 

منبع:  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار