موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
170570
۲۱ مرداد ۱۳۹۷

خانواده‌ها، کودکان خود را با کتاب آشنا کنند

موسس «امیراکتاب» شیراز از خانواده‌ها خواست به جای اینکه فرزندان خود را با شبکه‌های مجازی آشنا کنند، کتاب را در سبد علاقمندی‌های کودک قرار دهند و گفت: نویسندگان کتاب می‌توانند آثار خود را به ما معرفی کنند تا در کشور کتاب‌های آنان معرفی و توزیع شود.

به گزارش کودک پرس ، دکتر عباس علی سالک نژاد، موسس «امیراکتاب» شیراز در جمع خبرنگاران گفت: این مجموعه فرهنگی به عنوان یک استارت آپ مخصوص کتاب شناخته می شود و ما با بودجه شخصی این کار را پیش بردیم.

وی با اشاره به اینکه قصد داریم افرادی که در مراکز استان قرار دارند و با افراد مناطق دورافتاده با هم در خصوص دریافت کتاب، همسانی داشته باشند، افزود: 80 میلیون نفر ایرانی باید در عدالت فرهنگی سهیم باشند.

دکتر سالک نژاد از اجرای طرح «اولین کتابخانه در اتاق شما» توسط این مجموعه فرهنگی خبر داد و گفت: در این طرح چند هزار نفر مراجعه کننده داشتیم و فاز دوم طرح در استان فارس اجرا شد و امروز فاز سوم و طرح پایلوت کشوری با حضور اصحاب رسانه آغاز به کار می کند.

وی از خانواده ها خواست به جای اینکه فرزندان خود را با شبکه های مجازی آشنا کنند، کتاب را در سبد خانواده و سبد علاقمندی های کودک قرار دهند، افزود: توزیع کتاب در فاز اول به شکل تلفنی و وب سایت و در فاز دوم به شکل اپلیکیشن خواهد بود و نویسندگان کتاب می توانند آثار خود را به ما معرفی کنند تا در کشور کتاب های آنان معرفی و توزیع شود.

خاطر نشان می شود، علاقمندان می توانند برای اطلاع بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی «امیراکتاب» به آدرس www.amirabook.ir و همچنین کانال های این کتابفروشی در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی به آدرس  @amirabookمراجعه کنند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار