170441
۲۱ مرداد ۱۳۹۷

دادستان بجنورد: مرگ دو نوجوان در یک چاه اطراف بجنورد “مشکوک” است

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: نظر به مشکوک بودن مرگ دو نوجوان در یک چاه در اطراف شهر بجنورد، دستور قضایی لازم به منظور بررسی سایر جهات و احتمالات پرونده از سوی بازپرس صادر و به افسران پلیس آگاهی استان ابلاغ شد.

به گزارش کودک پرس ، فضای خبری استان خراسان شمالی تحت تاثیر سقوط 3 نوجوان به درون یک چاه عمیق آب در حواشی شهر بجنورد متاثر شد. بر اساس اخبار منتشر شده از سوی سازمان آتش‌نشانی بجنورد٬ دو نفر از این افراد در چاه جان باخته و یک تن دیگر نیز بر اثر سقوط به چاه و کاهش سطح هوشیاری در بیمارستان بستری است.

امروز نیز یک کارگر 40 ساله بر اثر سقوط در عمق یک چاه دیگر در روستای ارکان در حوالی بجنورد٬ جان خود را از دست داد. پیکیر این کارگر پس از مدت‌ها تلاش آتش‌نشانان از عموق چاه بیرون کشیده شد.

مسلم محمدیاران دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی امروز در مصاحبه با سایت خبری دادگستری استان در خصوص مرگ دو نوجوان در چاه منطقه احمدآباد بجنورد٬ اظهار داشت: در پی گزارش مورخه 1397/5/19 مامورین کلانتری 12 شهرستان بجنورد مبنی بر سقوط سه نوجوان در چاه آب یک منزل مسکونی در محله احمدآباد این شهرستان، بلافاصله بازپرس کشیک دادسرا جهت انجام هماهنگی و صدور دستورات لازم در محل وقوع حادثه حضور یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: ارتفاع این چاه 13 متر و میزان آب موجود در آن کمتر از نیم متر بوده است.

مسلم محمد یاران در ادامه افزود: افراد سقوط کرده با تلاش نیروهای آتش نشانی از داخل چاه خارج و جهت انجام اقدامات اورژانسی به بیمارستان انتقال یافتند.

این مقام قضایی اذعان داشت: دوتن از این نوجوانان فوت نموده و یک نفر دیگر به علت کاهش شدید سطح هوشیاری در بیمارستان بستری شد.

 

دادستان مرکز استان همچنین تصریح کرد: نظر به مشکوک بودن این حادثه، دستور قضایی لازم به منظور بررسی سایر جهات و احتمالات پرونده از سوی بازپرس پرونده صادر و به افسران پلیس آگاهی استان ابلاغ شد.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار