170356
۲۰ مرداد ۱۳۹۷

کشیش ایتالیایی متهم به کودک‌آزاری، شیطان را مقصر دانست!

یک کشیش ایتالیایی که به آزار جنسی یک دختربچه ۱۱ ساله متهم شده است، اقدامات شنیع خود را به گردن شیطان انداخت!

به گزارش کودک پرس ، یک کشیش کاتولیک در ایتالیا که به آزار جنسی یک دختر بچه 11 ساله متهم شده است، اقدامات شنیع خود را به گردن شیطان انداخته است!

این کشیش 70 ساله که پائولو گرانتزر نام دارد، در ماه گذشته به ظن سو استفاده جنسی از یک دختر بچه در خودروی خود در نزدیکی شهر فلورانس ایتالیا دستگیر شد. اکنون که تحقیقات درباره پرونده وی در جریان است، او در حبس خانگی قرار گرفته است.

علی‌رغم اتهامات علیه او، این کشیش مدعی شده است این حادثه تقصیر او نبوده است. او در مصاحبه‌ای با یک روزنامه ایتالیایی ادعا کرده است شیطان او را برای انجام اقدامات جنسی فریب داده است و تصور کرده است این کودک سن بیشتری دارد!

 

او همچنین این دختربچه قربانی را همدست شیطان معرفی کرده و ادعا کرده است بسیار بالغ‌تر از سن خود به نظر می‌رسده است. این کشیش در مصاحبه خود گفت: «من به تازگی دریافته‌ام که او 11 سال داشته است. من تصور می‌کردم او دست‌کم 15 ساله بوده است.»

با این‌که این کشیش سال‌ها با کودکان کم سن و سال مواجه شده است، او ادعا کرده است که به جز این کودک، با کودک دیگری مرتکب این جنایت نشده است. با این حال، او به 3 بار آزار جنسی این دختر پیش از دستگیری اعتراف کرده است.

 

کلیسای کاتولیک سال‌ها در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکل کودک آزاری کشیش‌ها بوده است. مقامات بلندپایه متعددی از کلیسای کاتولیک به اتهام آزار جنسی کودکان و یا پنهان کردن آزار جنسی از جانب دیگر مقامات کلیسا ناچار به استعفا و یا تحمل مجازات شده اند.

 

 

 

 

منبع:‌ باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار