170247
۲۰ مرداد ۱۳۹۷

بهره‌مندی ۳۸ هزار کودک و نوجوان از برنامه‌ها کانون پرورش فکری کردستان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت: بیش از ۳۸ هزار نفر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کردستان هستند.

به گزارش کودک پرس ، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در مرکز کانون شماره 2 در سنندج برگزار شد، گفت: ۳۸ هزار و ۴۳۲ نفر از کودکان و نوجوانان استان در کانون پرورش فکری عضو هستند.

وی افزود: این تعداداعضا در ۲۰ مرکز ثابت و چهار مرکز سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آموزش می بینند.

این مقام مسئول اظهار داشت: همچنین ۳۲ هزار و ۸۲۴ نفر از اعضای کانون عضو مراکز ثابت و پنج هزار و ۶۰۸ نفر نیز عضو مراکز سیار روستایی کانون هستند.

وی افزود: مراکز سیار روستایی در شهرستان های مریوان، بانه، سقز و قروه قرار دارند، ولی این مراکز کفاف جمعیت کودکان و نوجوانان این مناطق را نمی دهد.

شیخی تصریح کرد: ۴۰ نوع فعالیت در ۲۰ مرکز ثابت و چهار مرکز سیار روستایی کانون در استان به جامعه هدف ارائه می شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در ادامه از بهره برداری کانون زبان در کردستان خبر داد و افزود: ساختمان کانون زبان ایران در استان امسال همزمان با هفته ملی کودک یا هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در این کانون زبان های مختلف انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی و فارسی آموزش داده می شود.

شیخی اذعان کرد: این مرکز در ساختمانی چهار طبقه احداث شده که یک طبقه آن مجتمع فرهنگی و هنری و سه طبقه دیگر کانون زبان است.

وی در پایان با قدر دانی از زحمات خبرنگاران ،خاطرنشان کرد: خبرنگاران سربازان عرصه فرهنگی هستند و قلمشان بهترین سلاح مفابله با جنگ نرم دشمنان است.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار