موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
170079
۱۸ مرداد ۱۳۹۷

جلد دوم «پادشاه بی‌تربیت‌ها» به زودی منتشر می‌شود

شهرام شفیعی نویسنده طنزپرداز کودک و نوجوان گفت: جلد دوم «پادشاه بی‌تربیت ها»در دست انتشار است که از سوی انتشارات شهر قصه منتشر می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، شهرام شفیعی نویسنده طنزپرداز کودک و نوجوان در خصوص اثر جدیدش گفت: جلد اول کتابم با عنوان « ماجراهای آقای خرمالو » در انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

وی با بیان اینکه این کتاب برای گروه سنی 7 تا 10 سال نوشته شده و یک کمیک استریپ است، بیان کرد:کتاب درباره مسائل مختلفی است که برای یک خانواده پیش می آید و در این کتاب مهارت های زندگی به بچه ها آموزش داده می شود.

شفیعی با اشاره به انتشار جلد اول «فرودگاه بی شعورها» از سوی انتشارات نیستان گفت: این کتاب طنز را برای نوجوانان و در یک حال و هوای فانتزی فرودگاهی نوشتم،شخصیت های داستان هواپیماهایی هستند که در زمین حرکت می کنند.همچنین جلد ششم کتابم با عنوان «من و بچه هام» به زودی در انتشارات کتاب زرافه وابسته به نیمای شرق منتشر می شود.

 

این نویسنده طنزپرداز کودک و نوجوان با اشاره به انتشار «پادشاه بی تربیت ها» بیان کرد: جلد دوم «پادشاه بی تربیت ها» هم در دست انتشار است که این کتاب در انتشارات شهر قصه منتشر می شود.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار