170056
۱۸ مرداد ۱۳۹۷

وقوع «رخداد» در شهر دوستدار کودک و نوجوان

برنامه تلویزیونی «رخداد» به تهیه کنندگی ساعد براهیمی و کارگردانی فاطمه یاسینی در روزهای برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، برنامه تلویزیونی «رخداد» به تهیه کنندگی ساعد براهیمی از نهم تا ۱۵ شهریورماه به‌طور روزانه به پوشش اخبار و رویدادهای سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان می پردازد.

این برنامه که از شبکه دو سیما پخش می شود، آیین های افتتاحیه، اختتامیه، کارگاه ها و نشست های تخصصی، نمایش فیلم ها و سایر رویدادهای جشنواره را پوشش می دهد. همچنین تهیه گزارش های مردمی از جریان نمایش فیلم ها در اصفهان و ۳۰ استان دیگر و گزارش بازدید از مناطق تاریخی و دیدنی شهر اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک و نوجوان نیز از دیگر بخش های ویژه برنامه «رخداد» است.

فاطمه یاسینی کارگردانی و زهرا محمودی اجرای این برنامه را برعهده دارند. علی نصراللهی نیز مدیر تولید این برنامه است و خبرنگاران و گزارشگران نوجوان اصفهانی نیز در بخش گزارش این برنامه را همراهی می کنند.

برنامه تلویزیونی «رخداد» برای چهارمین دوره متوالی است که به جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان می پردازد.

 

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۸ تا ۱۴ شهریورماه ۱۳۹۷ برابر با ۳۰ آگوست تا ۵ سپتامبر ۲۰۱۸ در دو بخش ملی و بین‌المللی در اصفهان برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار