170040
۱۸ مرداد ۱۳۹۷

آغاز فعالیت باشگاه کتابخوانان کودک و نوجوان کتابخانه استاد معین

باشگاه کتابخوانان کودک و نوجوان کتابخانه استاد معین در محله وردآورد آغاز به کار کرد.

به گزارش کودک پرس ، کتابخانه استاد معین به منظور اشاعه فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان اولین جلسه باشگاه کتابخوانان کودکان و نوجوانان را روز یکشنبه ۱۴ مرداد در خانه فرهنگ ورد آورد برگزار کرد.

در این برنامه مریم صمیمی مجری برنامه ضمن خوش‌امد گویی به حاضران در برنامه با تعریف کتاب، فواید و محسنات کتاب و کتابخوانی را برای بچه‌های شرکت کننده در برنامه بیان کرد.
همچنین در این برنامه جدیدی کارشناس برنامه ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های باشگاه کتاب، باشگاه را برای آنان معرفی کرد و در خاتمه از بچه‌ها درخواست کرد تا برای عضویت در این باشگاه ابتدا عضو کتابخانه شوند تا گروه بندی‌های آنان هرچه سریعتر انجام پذیرفته و باشگاه رسما کار خود را شروع کند.
در ادامه برنامه از کسانی که کتاب خوانده بودند دعوت شد تا برای دیگر دوستان خود نیز شمه‌ای از خوانده‌های خود را تعریف کنند و به بچه‌هایی که کتاب‌های خوانده شده را تعریف کرده بودند جوایزی اهدا شد.
در ادامه شجاعی کارشناس برنامه تعدادی از کتاب‌های منتخب موجود در کتابخانه را برای مطالعه به بچه‌ها معرفی کرد و فرم‌های عضویت کتابخانه نیز بین آنان توزیع شد تا پس از تکمیل به کتابخانه تحویل دهند.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 44981070 کتابخانه استاد معین تماس بگیرند.
منبع: فرهنگ و هنر
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار